Monen Aikaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Monen aikaan tulet Aku Ankan sivulle ja lähdet pois? Minä tulen viimeistään iltapäivä kahdelta ja lähden viimeistään yhdeksältä.En väitä että olisin koko tuota aikaa koneella tai Akun nettisivuilla.

Sivut

Kommentit (26)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tulen koneelle koulun jälkeen eli kahden ja neljän välillä, ja olen noin yhdeksään. Keskimäärin siis, jos on kokeita tms. saatan käydä vain vilkaisemassa sähköpostin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Aamulla käyn pikaisesti katsomassa mitä viestejä tänne on laitettu ja käyn päivittämässä profiilini. Sitten iltapäivällä olen niin kauan kun pystyn/kerkiän eli ehkä noin klo 14-16 (joskus saattaa jäädä vahemmällekin). Ja illalla joskus 19 aikaan jos saan.

Vierailija

Lohis kirjoitti:Monen aikaan tulet Aku Ankan sivulle ja lähdet pois? Minä tulen viimeistään iltapäivä kahdelta ja lähden viimeistään yhdeksältä.En väitä että olisin koko tuota aikaa koneella tai Akun nettisivuilla.

Yleensä tulen n.16:00 ja viimeisen kerran n.19:00.

Vierailija

Arkipäivisin oon täällä aikasintaan klo 14 ja myöhäisintään klo 21.

Viikonloppuna voin olla mihin aikaan tahansa.

Vierailija

Yleensä en täällä aamulla hillu,useimmiten olen klo14-16 ja 20-21 aikoihin...Mutta poikkeustapauksia tieytysti löytyy :)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

7-21 välillä, lueskelen 7 ja 23 aikoihin sit muita... joskus viikonloppuna oon ehkä enemmän, ja tarkotan et tuun eka käymään aamulla sit koulun jälkeen iltaan asti. Muuten oon täällä ;)

Vierailija

Lohis kirjoitti:Monen aikaan tulet Aku Ankan sivulle ja lähdet pois? Minä tulen viimeistään iltapäivä kahdelta ja lähden viimeistään yhdeksältä.En väitä että olisin koko tuota aikaa koneella tai Akun nettisivuilla.

Sama juttu, paitsi että minä saatan olla täällä vielä kymmeneltäkin.

Vierailija

Millon mitenkin, kun on mahdollisuuksia.Aina ei kerkeä eikä tarvi.

En tule sivuille kello kourassa, joskus olen vain pari minsaa, joskus pitempään, riippuu monesta tekijästä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat