tietsikka sekosi

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

:(:(se että tuossa yhessä keskustelussa minun viestit näky sata kertaa ei oo mun syy vaan tietsikan.on tosi pahamieli nyt kaikki epäilee:(:(

Kommentit (13)

Vierailija

Jos tietsikka sekoaa näet sen heti, mee vaik hetkeks ulos aurinko paistaa, ja koklaa sit uudelleen, toi oli hirveetä kun ei kerenny lukea kun postia tunki, teit yli 50 sivuu ja sait monta monta postia turhaan-

Vierailija

Pöllö Pöö kirjoitti:harmi. kirjoititko sinne keskusteluun että tietsikka sekosi? se ois voinu auttaa siihen, että muut epäilee

Olis pitäny lopetaa heti ku näkee ookoon tulevan satakakskytkertaa, et jokin on pieles.

Vierailija

harmi toivottavasti ei potkita kokonaan ulos mullakin joskus on tietokone seonnut tuli jotain 30 ikkunaa ja kaikissa luki suljetaan ohjelmaa

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Jos tietsikka sekoaa näet sen heti, mee vaik hetkeks ulos aurinko paistaa, ja koklaa sit uudelleen, toi oli hirveetä kun ei kerenny lukea kun postia tunki, teit yli 50 sivuu ja sait monta monta postia turhaan-

Siis mitä tapahtui?

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mulla on seonnut. Toisesta hävisi Flash Player kummallisesti.

Onneksi on kaksi tietsikkaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Niin. Eihän sille voi mitään jos tietsikka sekoaa, mutta jotkut saattavat luulla, että sinä teit sen tahallasi jos eivät käy katsomassa tätä keskustelua (siis jos et kirjoittanut sinne, että tietsikka sekosi).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat