Kuinka paljon teillä on aku ankka luettavaa

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mulla on 168 taskukirjaa,59 roope setää,11 iines lehteä,Ankantekijät 1 ja 5,ja ANKKALINNAN rämäpää,maailmanmatkaajat,joulupaketti,synttärisankari,vauhtivekarat, lainvartijat,sitten minulla on 1800 aku ankka lehteä + 8 täyttä kansiota,Aikakoneet 4,5,6,7, sit mulla on Roope Ankan elämä ja teot 1,sitten 29 sarjis extraa, sitten jumbot 2,6,8,9,10,11,12,13,Aku Ankan satasivuisia mulla on 1 ja 12,Sitten on teemanumerot 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,sitten minulla on Ankkalliskirjasto 1.Sitten on 4 näköispainosta,Roope sedän aarrearkku sitten on aku ankka pilkun paikka,villi pohjola,maalikuningas,rengasmatka,punkkapomppu,kaikkien aikojen ankka,Minitaskarit 1 ja 2.Siinä oli.Entä kuinka paljon teillä on

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

50 taskaria, 5 taskarin teemanumeroa, 3 mini-taskaria, 5 Roope-Setä lehteä, 1 Aikakone, 11 kansiollista Aku Ankkoja, 13 Aku Ankan extroja ja 1 Ankalliskirjasto sekä Aku Ankan Myyttien Saari.

Vierailija

40 vuotta lehtii, kaikki taskarit, kaikki mini- taskarit, n. 40 ropsuu joista kymmenen ekaa paitsi 9, näkkärit 1951-1958, Ankalliskirjasto 1, 3 ja 6, Ankantekijöistä 1 ja 6, yhteensä yli 100 kovakantista, Jumbo 7, pari ristikkolehtee, karmeesti albumeja, ja paljon muita, en nyt muista. On siinä vähän lukemista...

Vierailija

Kaappi täynnä lehtiä, mummoloiden aitat täynnä vanhoja lehtiä ja kirjoja, hylly täynnä kirjoja plus tulevat joululahjat.

Vierailija

Minullakin on niin paljon että en millän jaksa luetella niitä kaikkia. Minullakin kymmeniä tuhansia sivuja. Eilen ostin juuri lisää ;).

Vierailija

No siis lehti on mulle tullu kotiin 20 vuotta, mut taskareita (niitähä on nyt tullu jo jotai 340)...niitä puuttuu varmaa 30...? Veikkaisin. Mut se lehti on tullu jo ku mun veljet oli pienii, ni niitä on heitetty roskiin niit vanhoja :'(

Vierailija

mulla on 146 taskukirjaa, 9 teemanumeroa, 5 aikakonetta, 1 jumbo, 52 roope-setää, 4 kirjaa, 4 muuta julkaisua, 3 minitaskaria, 190 lehteä eli yhteensä 495 aku ankkaa

akkarit vuodesta 1996-tämäpäivä + b-numerot, 8 roope-setää, 51 taskaria + 3 teemanumeroa, ankkalinnan rämäpää, kaikkien aikojen ankka, neljä mestaria, 1. satasivuinen, 3 sudenpentujen käsikirjaa, roope-setien nro 1-4 näköispainokset, vuoden 1961 näköispainoskirjat, parhaat palat -06 ja -07, 2 iines-lehteä, n. 1,5 vuoden ekstrat, ankalliskirjasto 5, myyttiensaari-kirja, minitaskari 2, joulu on jo ovela-murrealbumi. :)

Vierailija

Ei jaksa millään luetella niin hirveesti niitä on ajalta 1955-2008.

On vanhempiakin, ja kaikki ne vanhat joulumantelit on mun aarteita.

Täydennän taskareita vaik niitä on monta sataa, ostelen koko ajan uusia kovakantisia ja nyt näitä näköispainoksiakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat