Tupun, Hupun ja Lupun isä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka tietää kuka se on??? Ei vissiin kukaan mutta minkähän näköinen se on+ ( Sori muuten jos joku on ennenkin aloittanut tämmösen keskustelun) ;)

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

ja sitä paitti ei sen kuvaa oo etes don rosan sukupuussa siinä naaman eessä oon kato lintu mutta tietääkö kukaan ees sen nimee ????? :) :I

Vierailija

Ei oo muuta tietoo et Ankanpojat laitto sen tuolin alle rakentin ni sit se joutu sairaaraan ja sukupuus lukee vaa LINTU.

Vierailija

adz kirjoitti:Ankanpoikien äiti on nimeltään Della Ankka. Della taas on Aku Ankan sisko, joten ankanpojat ovat todellisuudessa Akun sisarenpoikia eikä veljenpoikia kuten usein mainitaan. Iines taas ei käsittääkseni kuulu sukuun. Ankanpojat kutsuvat kylläkin Iinestä tädiksi. Ankkojen sukupuu ja historia nyt on täynnä pieniä epäjohdonmukaisuuksia.

Tupun, Hupun ja Lupun isä on Iineksen veli Don Rosan mukaan. Niin olen ainakin jostain lukenut, en missään tarinassa, vaan Rosan itse sanomana. Hyvin sekavaa..:)

sori oikeesti ads!!! painoin vahingoissa ilmoita asiaattomasta viestistä vaikka mun piti painaa vastaa viestiin!!! sorry!!!

Vierailija

Kukaan ei tiedä sitä, mutta en ymmärrä miksei Rosa olisi vaikkapa voinut keksiä itse ja laittaa sukupuuhun. Kai se täytyy sopia jonkun kanssa.

Vierailija

Ankanpoikien äiti on nimeltään Della Ankka. Della taas on Aku Ankan sisko, joten ankanpojat ovat todellisuudessa Akun sisarenpoikia eikä veljenpoikia kuten usein mainitaan. Iines taas ei käsittääkseni kuulu sukuun. Ankanpojat kutsuvat kylläkin Iinestä tädiksi. Ankkojen sukupuu ja historia nyt on täynnä pieniä epäjohdonmukaisuuksia.

Tupun, Hupun ja Lupun isä on Iineksen veli Don Rosan mukaan. Niin olen ainakin jostain lukenut, en missään tarinassa, vaan Rosan itse sanomana. Hyvin sekavaa..:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat