(4f62f516-5438-491d-8efa-f0ad7a47c3fa) - 4f62f516-5438-491d-8efa-f0ad7a47c3fa

Vierailija

This thread contains comments for topic "4f62f516-5438-491d-8efa-f0ad7a47c3fa" (id=4f62f516-5438-491d-8efa-f0ad7a47c3fa) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Hyvä lehti!(niin kuin aina) oli muuten Murryn Mikki-tarina aika hyvä! Vicarin "surkeuden huippu" oli myös todella hyvä! Bernadòn "pulmia banaanikaupungissa" oli hauska, lyhyt ja lisäksi aika maittava! Tosin minusta tuntui kuin se olisi alkanut puolivälistä...No, kuitenkin todella hyvä lehti! Tosin tässä lehdessä ei ollut Mitään Al Taliaferron vitsitarinaa...:( No, Toivottavasti kuitenkin tulevissa lehdissä on...:) Muuten sitten vielä artikkeli Ankkamestarit visiitillä oli todella hyvä, kuvat olivat hyviä, tekstiä en ole huomannut lukea, mutta teen sen toivottavasti pian!

Vierailija

TOSI hyvä lehti! Tässä mun Top three 1.Surkeuden Huippu 2.Pulmia banaanikaupungissa 3.Kapteeni Kaunaparran aarre

Vierailija

Surkeuden huippu oli hyvä, mikki tarina ihan peestä. Mikki sarjat on melkeinpä aina huonoja. Banaanikaupunki juttu oli muuten ihan okei mut bernado ei osaa piirtää.

Vierailija

Jaajaa, voisin itsekkin heilauttaa arvostelun hihastani: Surkeuden huippu oli kyllä perustarina, mutta jotain uutta ns. extraa siihen oli löydetty ja se olikin ihan maittava kokonaisuus. Vicar tietysti hyvässä vedossa jälleen. Kaunaparran Murry -tarinasta olen samaa mieltä kanssasi, Aino, nimittäin todella lyhyt ja selittämötön. Halusin enemmän vastauksia ja juonen käänteitä, mutta miekka vaan lähtee "leijumaan." No jes! Bernadon piirrokset olivat sontaa, mutta tarina itsessään oli yllättävän hyvä, pisteet siitä! :) Kokonaisuudessaan Vicarin tarina oli paras, Bernadon olisi ehkä muuten, mutta ne piirrokset tökki. Murryn tarinan PITI olla paras, mutta ei se sitten häävi ollutkaan. Mutta mukava lehti, kiitoksia jälleen siitä!

Vierailija

Siinä ensimmäisessä tarinassa oli ehkä parhainta Vicaria.Hyvä tarina.Myös Bernadon tarina oli ihmeen hyvä, mutta se johtuu hyvästä käsikirjoituksesta.

Vierailija

Mulla on sama top kolmonen kuin adz:lla,eli se agenttitarina oli paras! Ja kappas vaan tuon blogin on tehnyt joku TET-harjoittelija,miten Aku Ankan toimituseen voi päästä TET:iin????!!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat