Voiko Ankka tarinoita lukea liikaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minunmielestä se on mahdollista. Siis vain teoriassa. Jos kääntää niin paljon sivuja että ne menevät puhki. Voiko teidän mielestä? Mikä teoria teillä on? :D

Sivut

Kommentit (35)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ankkatarinoita ei voi lukea liikaa, ei ikinä. Ankkatarinoita voi kyllä lukea liian vähän esim. nyt minulla on vain sellaisia ankkajulkaisuja jotka olen jo lukenut elikkä uusia tarinoita en saa luettua juuri nyt.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Hmm... Jos lukee paljon, niin siitä voi tulla pää ja silmät kipeäksi, ja silloin tulee sellainen olo että pitää lopettaa, ja että on lukenut liikaa.

Vierailija

No voihan se olla mahdollista, mutta meilla on paljon Ankka-tarinoita, eli ei luettava lopu, vaikka joku lehti menisi rikki!

Vierailija

Eihän nykyajan paperi kulu puhki ainakaan helposti! Mutta jos lukee yhtä soittoa 24 h niin voi silmät väsyä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kimiiii kirjoitti:Niin kyllähän tulee pää ja silmät kipeeksi , kun liikaa luet tai huonossa valossa.

Sono a questo punto affare appena stesso mente da tu.

Suomeksi: Olen tässä asiassa tismalleen samaa mieltä kuin sinä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Ei se ole mahdollista kuin muutaman prosentin todennaköisyydellä. Nykyajan paperi on niin vahvaa, ettei se mene puhki muuta kuin pitkällä hinkkauksella. Ja kun yrität hinkata sivuja ne irtoavat kirjan keskeltä irti kirjasta eivätkä mene puhki (ainakaan ennen kuin ne on irrotettu kirjasta).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat