Kingdom Hearts akkariin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eikö olis loistava idea ottaa Kingdom Hearts mukaan Akkariin? Saisipahan muitakin Disney-hahmoja mukaan ja todennäköisesti myös syvällisempää tarinaa.

Sivut

Kommentit (18)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

EI!!! Niitä ei pidä yhdistää, Kingdom Hearts ja Aku Ankka lehdet, taskarit jne. pitää pitää erillään, niitä ei saa yhdistää.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Keyblademaster kirjoitti:Eikö olis loistava idea ottaa Kingdom Hearts mukaan Akkariin? Saisipahan muitakin Disney-hahmoja mukaan ja todennäköisesti myös syvällisempää tarinaa.

Ne "muut" hahmot ovat kylläkin Final Fantasy pelisarjasta eikä niillä ole disnin kanssa mitään tekemistä.

Vierailija

Yhden Kingdom Hearts -fanin vuoksiko? Akkarista tulisi sangen outo jos siinä seikkailisi jonkun pelin henkilöitä...

Vierailija

Kingdom hearts on peli. Se on disneyn ja final fantasien yhdistys. Siit pitäis poistaa osa hahmoist koska ne ei oo disneyn

Vierailija

Lainaus:
RE:Kingdom Hearts akkariin?

cedar9 - 22.12.08 04:16 (ID 250696) jos pystyis ni kyl mä yhdistäisin

Yhdeksi tarinaksi kummiski vaan.

Vierailija

Eijeijei.

Tämänkin kysymyksen olisit voinut kysyä esim. Offissa. Kindom Heartsilla ei ole melkeinpä mitään tekemistä Aku Ankan kanssa, joten ei sotketa Kindomia Akkareihin. Tai muutenkaan Akuun liittyvään. Tästä lähtien kannattaisi kysyä nämä mielipidekysymykset Offissa--

Minun puolestani saa lukottaa.

~~CattiFun~~

Vierailija

Älkää enää vastatko tähän! Annetaan upota suureen "topic-mereen". Eli EI_Ei_ vastauksia! Tämä on turha aihe. (viime viestini) Tätä olisi voinut kysyä Offissa. Uudet käyttäjät voivat tietysti lukea KESKUSTELUSÄÄNNÖT. Eli kaikista turhista pikkuasioista EI tarvitse tehdä topiccia. Olen puhunut.

~~CeeÄffä~~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat