Kekskustelu profiilikuvista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, täällä on keskustelu profiilikuvista. Täällä saa sanoa oman mielipiteensä omasta kuvasta tai jostain muusta profiilikuvasta.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Polonen kirjoitti:Siksi minulla taas on tämä koska pidän Roopesta :( ja koska Roopella ;) on niin hyvä ilme

siis tässä kuvassa

Vierailija

Luuskakoipi kirjoitti:En tiedä muistutanko Kultua kovin paljon... Mutta se on niin kova tyyppi että halusin sen kuvan. Mitä mieltä te ootte mun kuvasta, tai Kultu Kimalluksesta ylipäätään?

Sopi erittäin hyvin kultaryntäysaikaan, mutta ihan hyvä nytkin, joku erehtyi kerran kysymään joltain samanlainen ku sulla profiilikuva että miks sul on vielki tollanen kuva vaik kultaryntäys loppunu, vähä mä nauroin.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Lohiksen kuva on aika jännittävä! Oman kuvani olen valinnut jo kauan sitten koska sitä ei ole paljon täällä näkynyt ja se on muutenkin (minun mielestäni) hyvä.

toi on hauska kuva. mun kuvan valitsin siksi, koska se on vaan kaunis.ehkä voisin vaihtaa kuvani joksikin muuksi.

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Tälläisiä keskusteluja on niin paljon ettei edes Erkki jaksa laskea niitä.(En pilkkaa enkä väheksi Erkki nimisiä henkilöitä).

Onneksi, sillä täälläpäin on Erkki-niminen pappi.

Vierailija

joo, määpä kokeilen millaista olisi olla välillä(tai pysyvästi)pikku apulainen. edellinen kuvani oli siis milla magia.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tä näyttää ihan mulle kun yritän muistaa jotain... En oon mitenkää nerokas! (tietokone-friikki/nörtti... Wuhuu xD Täällä sekoillaan sori, onneks mä voin vedota aivotärähdykseen... sitte noo... 4h sivuilta keskusteluista löytää musta tietoo jos haluu, ei mitään nättii tekstii... ;) Mut mun kai pitää levätä ennen kuin kirjoitan jotain kirjoittamatoanta... mut pikku apulainen on söötti niin otin sen...)

Vierailija

Niinpä porttari olisi kauhee. Se on ärsyttävää jos tietää että sulla on joku tuttavaki on tehny profiilin ja kamu saa porttarin.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Onpa syvällistä ja vakavaa keskusteluu... Ja, tää ei liity tähän, mut pyydän kaikilta anteeks jos onn sekoillut ja tuun sekoilemaan kun mulla on se inhottava aivotärähdys niin puhun mitä sattuu..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat