vitsi nurkka (keksi vitsejä)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

norsu ja hiiri juttelivat. hiiri sanoi ylpeänä: -laihduin viime viikolla 5 grammaa. -hyvä ystävä niin minäkin! norsu hihkaisi.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

opettaja käskee kaikkien, jotka pitävät itseään tyhmnä, nousta ylös seisomaan. pian pikku-aku on pystyssä. opettaja kysyy no, pidätkö itseäsi tyhmänä, aku? aku vastaa: en, mutta opettaja näytti niin yksinäiseiltä seisoassenna yksin.

Vierailija

Tyyppi meni baariin joka oli 20.kerroksisen talon ylimmässä kerroksessa. Typpi meni tiskille, kukaan ei ollu huovaavinaa. Se tilas Tupla-vodkan ilman jäitä, siemas sen yhdellä huikalla, löi päänsä kolmekertaa tiskiin ja hyppäs ulos ikkunasta. Kohta se tyyppi tuli TAAS ovesta sisään, tisas tupla-vodkan ilman jäitä, löi päänsä kolme kertaa tiskii ja hyppäs TAAS ulos ikkunasta. Kukaan ei ollu huovaavinaa. Sitte sama jätkä tuli TAAAS ovesta sisää. Meni tiskille, tilas tupla-vodkan ilman jäitä ja hyppäs ylos ikkunasta. Kukaa ei vieläkää ollu huovaavinaa. Tämä sama tilanne toistu ja toistu kunnes 1 asiakkaista kysy et ´´Hei, kuule tyyppi! Siis... Mite... Miten ihmeessä sä oikee teet ton?´´ Tyyppi vastasi: ´´Etkö tiedä? Kun tilaa Tupla-vodkan ilman jäitä, juo sen yhdellä kulauksella ja lyö päänsä kolme kertaa tiskiin niin pystyy mihin vain!´´ Kohta ylimmästä kerroksesta kuuluu kolme isoa ´´PANK, PANK, PANK´´ ja väkeä lappaa ulos ikkunasta ja kaikki on räiskäeenä maassa. Sitten Baari-mikko sanoo sille tyypille ´´Sä Vahva-Jussi oot huppelissä kuule tosi häijy!´´

Vierailija

Maija_94 kirjoitti:MunKKirinkilä<br />

jl duck<br />

uutis pommi1159<br />

<br />

Teillä on hyviä vitsijä. Itse en keksi yhtään.

niinpä! mä en kekkaa mitää. pääkoppa on ihan tyhjä .hyviä vitsejä!

Vierailija

1.Minni ja Iines seiso kaupan näyteikkunan edessä. Minni sano Iinekselle et ´´Jos arvaat kuinka monta satasta mulla on taskussa niin saat toisen.

2. eläin kokeet

Aku ja Iines olivat romanttisella kynttiläillallisella Iines Kusyi: ´´Pidätkö eläinkokeista?´´ Aku vastasi: ´´En tiedä. Minä olen syönyt vain ihmisten valmistamaa ruokaa.´´

Vierailija

pikku-aku istui ruoka-pöydässä. äiti kysyi:-haluatko kastiketta? -jep haluatko perunoita? -jep -mikäs sana nyt unohtui? -äkkiä!

Vierailija

Tiku meni parturiin ja sanoi: "irrottaisitteko takun tukastani?".

Taku meni lääkäriin ja sanoi: "irrottaisitteko tikun jalastani?"

Vierailija

Kun Aku oli yö vuorossa taxikuskina, hänen kyytiinsä tuli humalainen mies. Kun oli ajettu vähän matkaa, mies alkoi riisua ja Aku sanoi. "Hyvä mies, emme ole vielä kotonanne". Mies vastasi. "Voi shamperi! Ja mhinä kun panin jo kengät oven ulkophuolelle.

Vierailija

Pikku-Akulla oli juuri loppunut koulu. Mummo Ankka luki kotona lehteä mietteliäänä. Pikku-Aku saapui kotiin, ja Mummo sanoi hänelle: Maailmassa numerot ja hinnat ovat niin korkeita, että meidän pitää vähentää sähkön kulutusta. - Eivät kaikki numerot ole niin korkeita, sanoi Pikku-Aku ja näytti todistustaan. :) :) :)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat