Tarinat on kivoja mutta...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Ei niitä tarvitse olla niin minä pidän tarinoista paljon mutta ei niitä tarvitse olla erikseen Tarina,Tarina 2,tarina3,tarina4...Niin että kiitos jos niitä ei tehtäisi enään enempää.:)

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

ajatelkaapa esim joku on tehny tarinan johon on kirjotettu yli 1000000 kirjotusta on siinä aika tylyy lukee niin pitkää tarinaa mutta jos tehtäis toinen tarina niiin ei tarvis lukee niin paljon sitä paitsi jos siinä olis yli 10000 sivua ja yrittäis jatkaa niin ei tiiä miten kirjottaa kun mikä siinä tarinassa oli kyse!!! (tai no voishan sitä lukee jostakin kohti niin vois sen saada selvillä =P)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ootteko muuten huomannu, että tein juuri aiheen: "Okei! Tässä kaikki näkemäni tarinat(Huhhuh!)" Kannattaa käydä kattomas! sitte huomaa et niit Tarinoit on aika paljo!

Vierailija

niin ja otolle semmoset terkut että mun sadut ei o mitään kommenti listoja vaan siihen kirjotetaan satuja!!!!

Vierailija

olis 10 tarinaa ja jokases olis 1000 postii niin olis hyvä mut niit tule kohta enemmän tarinat ovat kyllä kivoja oon kirjottanut 3 sellaseen eri tarinaan

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Ankkafani1 kirjoitti:Ankkapäivä, visat ja tarinat on alkanu lisääntyy limittäin, paitsi nuo visat.

Ankkapäivästä puhuttiin vain pari kolme päivää ja jotkin käyttäjät ovat alkaneet väittää, että siitä tehtiin kymmeniä keskusteluja vaikka siitä tehtiin vain pari, joten ankkapäivä ei mielestäni kuulu tuohon listaan (se on vain minun mielipiteeni).

Vierailija

Pitäisi tehdä nyt semmonen sopimus ettei tehä enää tarinoita(Ellei niille tuu erillistä palstaa)koska muuten nää sivut vaan tukkeutuu. Pari tarinaa ois riittäny, mutta mitä siitä enää valittelemaan ku ne on jo tehty eikä niitä tekemättömiks saa, mutta lisää tarinoita ei sitten mielellään tehä ainakaan tällä hetkellä, kun sitä erillistä palstaa ei vielä oo.

Vierailija

niin niin kuin ehdottelin visoillekin että kun niitä on jo jotain 6 niin niitä ei voisi enään tehdä lisää niin niitä ei tulisi hirveän paljoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat