Galleria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidättekö ankkojen tai hiirien piirtämisestä?Minusta se on hauskaa ja harjoittelen paljon joka viikonloppu ja vähän viikollakin. Haluasin päästä Aku Ankka lehteen piirtäjäksi.Kuka muu haluaa?

Kommentit (13)

Vierailija

Harjoittelen piirtämistä päivittäin piirtämällä ankkoja ..höm.. matikankirjaan. :) Ja vähän muuallekkin. Haaveeni olisi tulla sarjispiirtäjäksi.

Vierailija

Olen ehkä pari kertaa piirtänyt kokonaisen ankan ilman mallia, mutta mallista osaan piirtää paljon paremmin.

Vierailija

Maliista piirtämine onnistuu, mut ei ilman ;D. Nii ja haluisin osallistuu kilpailuun, mut aika käy vähiin, enkä oo keksiny mitää hyvää )):

Vierailija

Cakku kirjoitti:Harjoittelen piirtämistä päivittäin piirtämällä ankkoja ..höm.. matikankirjaan. :) Ja vähän muuallekkin. Haaveeni olisi tulla sarjispiirtäjäksi.

sama vika... mun kaikki kirjat ( varsinkin uskonnonkirja koska sen tunneilla on tylsintä) täynnä kuvia akuista mutta en näytä kellekkään siitä syystä että joutuisin maksaan sairaalamaksun koska ne sas traumoja niistä mun karmeista piirrustuksista ;)

Vierailija

No ois kyl kiva tulla akkaripiirtäjäks,mut ei musta enää siihen taida olla :D Kun en oo tarpeeks piirtäny,eikä oo oikeen aikaakaan siihen...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

taika duck909090 kirjoitti:oishan se ihan kiva päästä piirtään duckeja mutta kun en osaa piirtää ees kynällä :D

En mäkään osaa piirtää hyvin ilman mallia, tietenkin haluaisin osata hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat