JATKIS!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keksi tarinalle jatkoa:

AIHE:Iines ja Aku riidoissa

HAHMOT:Iines,Aku,Hupu,Tupu,Lupu,Roope-setä.

NIMI:RIITA

RIITA

Iines on kaupungilla."Hei Aku!Tulit näköjään etu ajassa"Iines huudahtaa."Tietysti pulu!"Aku vastaa"Enhän minä voi unohtaa yhteistä iltaamme".Iines astuu Akun autoon."Minkä ravintolan varasit meille?"Iines kysyy.... JATKA MIELESI MUKAAN,PARAS JATKO PISTETÄÄN PERÄÄN!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kun aku ja Iines astuvat ravintolaan, Aku vie Iineksen pöytään ja tekee tilauksen. Kun Aku ja Iines ovat syöneet, ravintolan omistaja huomaa, ettei akulla ja iineksellä olekaan pöytävarausta, ja kaiken lisäksi akulla ei ole varaa maksaa illallista ravintolassa. Aku ja iines joutuvat tiskaamaan voidakseen maksaa ruoan. "Minä luulin että sinulla oli kaikki valmiina!" Iines tiuskaisi (jatka vaan)

Vierailija

Sitten Iines ja Aku lähtevät ravintolasta ja hyppäävät sillalta ankkajokeen.

No ei, unohtakaa toi äskeinen, NÄITÄ TARINOITA ON LIIKAA, PITÄIS KAI TEHÄ TARINOILLE OMA FOORUMI!!!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Duke Duck kirjoitti:Ei enää näitä tarinoita, näitä on jo ihan liikaa!!

Niin! Ajatelkaa jos kaikki tekisivät oman tarinan tänne...Niitä olis sitten n. 20000!

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Sitten Iines ja Aku lähtevät ravintolasta ja hyppäävät sillalta ankkajokeen.

No ei, unohtakaa toi äskeinen, NÄITÄ TARINOITA ON LIIKAA, PITÄIS KAI TEHÄ TARINOILLE OMA FOORUMI!!!

Toi oli paras jatko!!! Hahhahhaa..:D Siis todella liikaa näit "jatkisjatkistarinajatkisarvaakukaolensatujatkis"..miksi?

Miksi aloittaa aina uusi kun voi jatkaa tarinointia vanhassa? :@

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Okei! Tarinoiden teko loppuu tähän!(JOOKO!) Ei Enää tarinoita lisää! Sitäpaitsi tämä Tarina-idea oli minun idea(Aloitin tekemällä aiheen: "Tehdään tarina!") Enkä halua että näitäkin alkaa tulla niin kuin visoja ikään!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:Okei! Tarinoiden teko loppuu tähän!(JOOKO!) Ei Enää tarinoita lisää! Sitäpaitsi tämä Tarina-idea oli minun idea(Aloitin tekemällä aiheen: "Tehdään tarina!") Enkä halua että näitäkin alkaa tulla niin kuin visoja ikään!

Kyllä sun se 1 olis riittänyt, mutta kun näitä on jo yli 5.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:En tietenkään voikieltää tekemästä näitä... Kannattaa käydä kattomas "Okei! tässä kaikki tarinat(Huhhuh!)"

Mistäs semmoinen löytyy?

Vierailija

terrierit rupeavat jahtaamaan akua ja iinestä ja iines ja aku pakenevat. "onpa tämäkin ilta! katastrofi!" iines sanoo ja läimäyttää akua. (JATKA!!)

Vierailija

onko tämä nyt ihan varmasti se ravintola johon olemme menossa nuo körmyt eivät vaikuta mukavilta" aku sanoo "ei hätää ei ne tee pahaa" akulta menee taju kankaalle kuten iinekseltäkin. "jatka lisää"

Vierailija

Näitä tarina-topicceja on jo liikaa!Ja jos joku vielä tekee tälläisiä niin tukkani nousevat pystyyn.Eli sanani on ei kiitos enää tälläisi tarina-aiheita!"Tämä ei kerta kaikkiaan sopisi tähän.Ja muista topicin tekijä EI ENÄÄN TÄLLÄISIÄ!Toivottavasti tajusit!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat