Olisko hyvä jos...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

no en oikein...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Heh, toi olisi hyvä...:D Paitsi jos kyseinen henkilö on lähtenyt, ja hän ei tule, joku voi rämpyttää sitä mistä sellainen "kutsu" lähetettäsiin kymmeniä kertoja, sitten kun hän seuraavan kerran kirjautuu sisään, kaikki ponnahtaa näytölle se olisi ei hyvä..

Vierailija

Akun nettisivuil olis semmone niin sanottu kutsujuttu, et jos vaik vastaat johonkin visaan eikä kysymyksen kysyjä oo ees samas foorumis, niin vois painaa jostai ja sit sille toisel tulis ruutuun, et "FRODO95 kutsuu sinua Nimiväännösvisaan". Ymmärsitteks te?

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Saattaisi se olla mukava pikku uudistus. Sivut menisivät kyllä remonttiin ja joillakin suosituilla käyttäjillä olisi vaikeuksia lukea niitä kun joka sekuntti tulee uusi.

Vierailija

Kääk! En muistanutkaan että joskus kirjoitin vielä tuollaisella tyylillä^^

Aina nämä vanhat keskustelut ja viestit ovat hiukan "nolottavia" ;)

Ps. Sami, se olisi pienoine "onkelma"...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Kääk! En muistanutkaan että joskus kirjoitin vielä tuollaisella tyylillä^^ <br />

Aina nämä vanhat keskustelut ja viestit ovat hiukan "nolottavia" ;)<br />

<br />

Ps. Sami, se olisi pienoine "onkelma"...

Juu, minäkin mietin, että onko tämä joku Frodon uusi keskustelu ja miten se on kirjoittanut nuin puhekielellä...Ja nyt selvisi, että tämähän on vanha. Minä en ole keskusteluja paljon tehnyt niin ei ole pelkoa, että niitä nostettaisi esille, *huh*. Ja onnea tuhannen viestin ylittämisestä! :)

Vierailija

Olisi se ihan hyvä uudistus, mutta siinä on eräs "mutta". Entä sitten kun trollit alkaa niitä tahalleen painelemaan ja tulee koko ajan niitä kutsumus viestejä. Silloin ei olisi yhtään kivaa....

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pöllö Pöö kirjoitti:oishan se aika kiva. taitaa muuten olla ATP:n kokous. pitäis ettiä se keskustelu. toivottavasti sitä ei oo poistettu

Luulen että se on poistettu.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:Ei mun mielestä mikään kauhean hyvä oo...

Tai onhan se ihan hyvä jos joku osaisi tehdä semmoisen, luulen että aika vaikea tehdä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat