mikä mättää tylsiä keskusteluja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on keskusteluista on tullut jo melkein aivottomia tai toinen on että kaikki on sammallaisia

Kommentit (14)

Vierailija

Jotku 8-vuotiaat ei tiedä Aku Ankasta mitään, eikä ne siis osaa tehdä hyviä keskusteluja, sen takia ne kopioi hyviä keskustelun aiheita, että näyttäis että ne jotain Aku Ankasta tietäis.

Vierailija

Jaltsu kirjoitti:se on jossa kysytään että onko bambi lehtee

Se ei ole turha.Ihan asiallinen keskustelu se on.

Vierailija

Ennen oli jotain mielenkiintoisia, mitä ei välttämättä ole enää, mutta niitäkin voi hakea vanhoilta sivuilta, itsekin olen hakenut. Useat viestit ovat mielestäni turhia, joistakin olenkin ilmoittanut. Miksi täytyy sanoa sama asia kolmessa viestissä, mikä olisi mahtunut mainiosti yhteenkin? Ennen oli visoja vaikka kuinka paljon, nyt jotain ylitylsiä "Paras akusivun käyttäjä":@. Ja joskus voi tulla vahingossa kaksi samanlaista keskustelua, enkä ymmärrä miksi kolmen ihmisen täytyy siitä huomauttaa!:(

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

AKUHULLU97 kirjoitti:Kaikilla on oikeus tehää tänne keskusteluita, mutta vähän asiallisempia ja järkevämpiä voisi suurin osa olla.

Niin voisikin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Duke Duck kirjoitti:Jotku 8-vuotiaat ei tiedä Aku Ankasta mitään, eikä ne siis osaa tehdä hyviä keskusteluja, sen takia ne kopioi hyviä keskustelun aiheita, että näyttäis että ne jotain Aku Ankasta tietäis.

Niin, pitäis olla tännekin vissiin ikäraja (ei nyt sentään).

Vierailija

jl duck kirjoitti:miks on kaks tällast keskusteluu

Joo mä olin varma et oon jo vastannu tähän..mut se oliki siel toises samanlaises aihees.JOTEN, alottaja kattokoon peiliin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat