NAISTAIKAVIITTA? HÄH?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis tiedän hänet mutta en oikeen muista ja samalla jos kertoisitte minulle jotain siitä niin tästä tulee joillekin ihan hyvä tietolähde.

että halusin tietää siitä vähän enemmän:D

Toivottavasti tästä aiheesta ei ole tehty muita keskusteluita:(

Kommentit (13)

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Naistaikaviitta on ärsyttävä, hyvä ettei se esiinny useemmin sarjiksissa.

sama juttu.. Se on nii hirvee omahyväne, ja tosi ärsyttävä... Oikeesti se ite on pelkkä amatööri mut sit se kehtaa viel haukkuu muit.. :/

Vierailija

joo kerran yhessä tarinassa iines rupes naistaikaviitakasi ja sen jälkeen sitä on ollu joissakin muissakin tarinoissa

Vierailija

susanna.tikka kirjoitti:naistaikaviitta, viitatar on iines!

no sen tiesin mutta voisihan siitä olla vaikka enemmän tarinoita tai jotain:-)

Vierailija

mä en tykkää siitä, ku se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nanäkäs ja se luulee olevansa taikaviittaa parempi ja sit viel sanoo sitä amatööriks ja sit se poukkoilee siellä täällä ja yrittää pelastaa tilanteen, mut taikaviitta se voittaa oikeest. ei viiitatar ees pysty mihinkään, ku sil ei oo pellen nerokkaita juttuja toisin kuin taikaviitalla!

Vierailija

susanna.tikka kirjoitti:mä en tykkää siitä, ku se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nanäkäs ja se luulee olevansa taikaviittaa parempi ja sit viel sanoo sitä amatööriks ja sit se poukkoilee siellä täällä ja yrittää pelastaa tilanteen, mut taikaviitta se voittaa oikeest. ei viiitatar ees pysty mihinkään, ku sil ei oo pellen nerokkaita juttuja toisin kuin taikaviitalla!

no se on kyllä totta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat