keskustelut väärässä paikassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miksi kaikki panee jotain roope tai iines keskusteluja AKUPEDIA osastolle eikä HAHMOT osastolle jonne kuuluis!!! ja kaiken lisäks voi keksiä välillä muutaki ku aina joku tommonen iines.... :D

Kommentit (12)

Vierailija

niin mutta eikö se kuitenkin kuulu enemmän hahmoihin??? musta akupedia kohtaan pitäs kirjottaa akupediasta eikä iinesksestä ;)

Vierailija

No minun mielestä sillä ei oikeastaan ole paljon väliä... Mutta olisihan se mukavaa jos ne olisivat oikeissa paikoissa.

Vierailija

Riksu95 kirjoitti:miksi kaikki panee jotain roope tai iines keskusteluja AKUPEDIA osastolle eikä HAHMOT osastolle jonne kuuluis!!! ja kaiken lisäks voi keksiä välillä muutaki ku aina joku tommonen iines.... :D

Niin, olisi hyvä jos pienellä vaivalla laitettaisiin keskustelut oikeille foorumeilleen.

Vierailija

joo mut onko niissä yleensä yhtään mainintaa akupediasta??? ei. eli väitän silti että ne kuulluu enemmän hahmot osastolle.

Vierailija

No mua ei kauheesti ärsytä väärissä paikoissa olevat aiheet, vaikka joskus niin olen sanonutkin, joillekin tapahtuu inhimillisiä virheitäkin.Periaatteessahan olisi kauheeta sillisalaattia jos kukaan ei kato minne laittaa ja mitä, toiset sentään ilmaisevat epävarmuutensa, kun eivät ole varmoja minne osioon aihe kuuluukaan.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Mua ärsyttää kun keskustelut on väärässä osiossa, yleensä mainitsen siitä myös kekustelun tekijälle.

Samoin minä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Riksu95 kirjoitti:joo mut onko niissä yleensä yhtään mainintaa akupediasta??? ei. eli väitän silti että ne kuulluu enemmän hahmot osastolle.

Niin. Akupediakeskusteluun vain Akupediaan liittyviä asioita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat