Kuolemattomat kuplat -peli

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuka on saanut Kuolemattomat kuplat -pelissä vaikealla tasolla 10:ssä sekunnissa läpi ja kaikki oikein?

Mä sain, mutta en kuitenkaan päässyt listalle...

Sivut

Kommentit (30)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Ei mitään tietoa, ehkä sitten kun tuo kilpailu loppuu, eli joskus kesäkuussa varmaan tulee galleriaan ne kuvat.

Siis niitähän on siellä jo, ehdotuksia, ootko sä piirtäny kantta?

Oon ja lähettänytkin, mutta kai ne joskus sinne tulee kaikki näkyviin?

Vierailija

Joo oon saanu 0 sekunniski mut se muuntautuu 10 sekaks :@ Ärsyttävää ku ei pääse peleis listoille!Vaik taisinki muistaakseni olla jossai pelis listoilla...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka30 kirjoitti:Joo, mula on toi sama vika. Tossa kyllä lukee että mun paras on 10 sekuntia siinä vaikeimmalla tasolla, mutta eipä löydy nimeä tuosta listasta... Ja yks listalla olijoista on saanut ajakseen 11 sekuntia, monet taas ovat saavuttaneet tuon 10 sekuntia helpolla tasolla! No, toivottavasti asialle tehdään jotain , olis kiva päästä listalle.

Niin oliskin kiva päästä.

Vierailija

Sama juttu. Oon saanu mut en päässy listoille. Niin monet varmaan saa ton tuloksen ettei kaikkia mitenkään voi laittaa listoille koska ne heti lähtis sieltä, mut mä en ymmärrä et miks kaikkien ton tuloksen saaneita ei voi laittaa edes hetkeks aikaa listoille. Ainoo ongelma on vaan siinä et ois vaikee sanoo et kuka on ykkösenä jne. mut kyl sen sais jotenki järkättyä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Vähän tyhmää, kun ei pääse listalle vaikka pelaakin hyvin.

Sullakin on ykkösmitali kuplista, mul kans vaikee taso mut ei oo nimi listalla.

Vierailija

Mäkään en pääse listalle (missään pelissä). Ku kylhän sen listan pitäis päivittyy ku se toimii muillaki (peli)sivuilla, esim. jossai miniclipis.

Vierailija

Joo, mula on toi sama vika. Tossa kyllä lukee että mun paras on 10 sekuntia siinä vaikeimmalla tasolla, mutta eipä löydy nimeä tuosta listasta... Ja yks listalla olijoista on saanut ajakseen 11 sekuntia, monet taas ovat saavuttaneet tuon 10 sekuntia helpolla tasolla! No, toivottavasti asialle tehdään jotain , olis kiva päästä listalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat