Giorgio Cavazzano

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kerro mitä mieltä olet Giorgio Cavazzanosta. Mielestäni Giorgio Cavazzano on paras piirtäjä, Don Rosan jälkeen.

Sivut

Kommentit (69)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ehdottomasti yksi parhaista, todella hyvä piirtäjä. Hänen kynänjälkensä on selvää ja sitä voisi katsoa vaikka kuinka pitkään. Olen pitänyt hänen piirroksistaan aina siitä lähtien, kun ekan kerran näin sellaisen. Mahtava piirtäjä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Cavazzano on oikein mahtava piirtäjä. Jo hänen alkuaikojensa tarinat ovat todella hyviä. Käsikirjoitukset ovat aina olleet taattua laatua. Niissä on koko hänen piirtäjänuransa aikana ollut vaikutuksia ja vivahteita Romano Scarpasta, ja Scarpan juonista minä todella pidän. Monet sanoo piirrostyylin muuttuneen huonompaan suuntaan mitä pitemmälle piirtäjän ura on edennyt. Itse en kuitenkaan sanoisi niin. Onhan piirrostyyli nykyisin aivan erilaista, mutta huonompaa se ei ainakaan mielestäni ole. Mielestäni tässä on uusi Romano Scarpa, italialaismestari.

Pidän Cavazzanossa siitä, että hän on monipuolinen piirtäjä. Sekä Mikki, että Akukin, sekä kummankin universumin muutkin hahmot, onnistuvat Cavazzanolta todella hyvin. Hän on myöskin käsikirjoittaja ja piirtäjä. Ihailen varsinkin monipuolisia piirtäjiä. Cavazzanon juonissa ei toistu aina sama kaava, vaikkakin erilaisia aarteenmetsästystarinoita häneltä löytyy todella paljonkin. Joka tapauksessa Cavazzanon käsikirjoitukset ovat aina taattua laatua.

//Kiitos Juppe-setä, vaan olikos tuolla viestilläsi varsinaista hyötyä? (:

-Akuhullu

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:Giorgio Cavazzano

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA - 23.12.09 10:58 (ID 423592)

Toiseksi paras italialaispiirtäjä Romano Scarpan jälkeen.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Cavazzano on hyvä.

"Fergus, skottiverta parhaimmilaan"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat