Haluatko kehua jotain tyyppiä ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä sä voit kehua muita keskustelijoita mielinmäärin ! Mua alko vähän ärsyttää muiden kehuminen muissa aiheissa joten aattelin tehä tän kehujutun !! Ite haluun sanoo et Riittahanhi1 noitamillamagia Lohis djlordi duke duck ankka rock ipu 99 ja akuhullu 97 ootte hyvii keskustelijoita teill on kivoi aiheita!! <3 :D

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Haluisin kehuu mac duckya,hänellä tuli juuri 1500 postia täyteen! :d Onneksi olkoon :D

Kiitos kiitos.Itselläsikin menee kohta 1400 viestin raja rikki eli onnittelut!Kiitos myös Salwer1st/ onnitteluista.

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:no niin kehun SAMI-96 ja mac duckya,ovat todella todella hauskoja henkilöitä!!!!......;)

Suurempaakin suuremmat kiitokset sinulle BM, sinäkin olet erittäin hauska!:D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96, en mitenkään halua kettuilla tai muuta, mutta muiden henkilökohtaisista asioista puhuminen julkisesti netissä ei ole kovinkaan korrektia. Sitä kannattaisi välttää. Omistakin asioista kannattaa puhua hyvin harkiten.

Voisin minäkin nyt hiukan jaella kehuja ja perusteita niille. Eivät ole missään järjestyksessä.

-Ankkarock on todennäköisesti paras väittelykumppani, joka minulla on ollut. Kiitos, kun olit vetämättä hernettä nenään ja ymmärsit kupletin juonen.

-ipu99 on ihastuttava. Olet nuoresta iästäsi huolimatta hyvä keskustelija, ja kirjoitat virheettömämmin ja pidempiä viestejä (joissa on myös enemmän asiaa) kuin moni sinua vanhempi. Tämä ei ole mikään epäluottamuslause nuorempia kohtaan, henkisesti olen itsekin ihan kersa ; )

-Mikko M:llä on asiallisia viestejä, joissa on paljon hyvin perusteltuja mielipiteitä. Samoin kuin blogikommenteissa.

Nyt iski laiskuus, laitan loput tiivistetysti. (Ja tätä kun yritin välttää!) Mirkku ja Mc skeptik II ovat (minulle) uusia tuttavuuksia, mutta hyvältä vaikuttaa. Olen nähnyt teiltä vain hyviä viestejä, joten älkääpäs menkö särkemään illuusiota ; )

Frodo95:n olen jotenkin aina unohtanut, pahoitteluni, mutta olet tehnyt jo aiemmin vaikutuksen. Tulipahan nyt kerrankin muistettua.

Ja mainitaas nyt vielä Salwer1st/, Duke Duck ja adz, mukavia hyyppiä kaikki.

Yksikään ei sitten ole tai ole olematta tässä viestimääränsä takia. Ja tuttuun tapaan unohdin varmaan puolet.

Vierailija

adz kirjoitti:Niinpä tääl on paljon mukavia tyyppejä djlordi, Ankka 313, Duke Duck, mc ducky, Salwer1st/ Kalankka, kynsilaukka2, Akuhullu97, -onni- ja uusimpia tuttavuuksia iso kasa!! Ei muista nimiä* :D

Se on mac ducky eikä mc ducky ellet tarkoita jotain muuta.

Vierailija

Kiitokseni Salver1/st: ille, kynsilaukka2: delle ja erityisesti neiti tuittupäälle! Kukaan ei vielä ole sanonut minua parhaaksi!Kiitos!

Mac Duckystakin olen alkanut pitää, hän on todella mukava. Muita mukavia ovat _wonderlust_, adz ja Mikko M. Viimeksi mainittu osaa kirjoittaa!(Osaavathan muutkin, mutta tarkoitan vain sitä, että hänen viestinsä ovat aina mukavaa luettavaa.

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:

riitta hanhi 1 kirjoitti:MAC DUCKY OOT ERITTÄIN PERSOONALLINEN,HAUSKA,MUKAVA,KILTTI,HUUMORINTAJUINEN,URHEA,SIISTI,MAKEE,YSTÄVÄLLINEN HENKILÖ TOIVOTTAVASTI NÄET TÄMÄN!!!!!

ootko tosissas?:')

Haluatko, että sovimme riitamme vaiko haluatko, että emme ole puheväleissä ikuisuuden? (Toivoisin vastausta ainoastaan akkarifanilta...)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Niin. Se olisi epäoikeuden mukaista sanoa vain tiettyjä, mutta koska eräs käyttäjä on listannut minut ensimmäiseksi kehun käyttäjää -Katajasydän-.

Ai niin, melkein unohdin, että eräs toinenkin on tehnyt saman tempun kuin -Katajasydän-. Hän on arttu49. Kehut hänelle ja myös muille noissa top keskusteluissa minut maininneille ja muille mukaville käyttäjille.

Vierailija

Sori, mutta unohdin viime viestistäni nämä henkilöt: kynsilaukka2, ipu99, judoka, ja basistin mokoma. Huipputyyppejä kyllä riittää, suurin osa on kyllä todella mukavia.

Vierailija

Adz on hyvä. Kirjottaa ahkerasti aku ankan sivuille, ja asiallisesti. AKUHULLU97 on kans hyvä tyyppi. Monet muutkin on hyvii tyyppei mut nää 2 tuli ekana mieleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat