Tässä voi kysyä jotain

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä palstalla voi kysyä kaikkea jos ei tiedä vastausta.

Kommentit (13)

Vierailija

Capzi kirjoitti:tätä kukaan ei varmaan tiedä, mutta mikä on ankanpoikien isän nimi?

Ankan poikien isän nimeä ei oo julastu missään.

Vierailija

Miksi Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa joskus katoaa pallo kesken pelin, jos kyseinen peliväline joutuu katon ja teräksen väliin?

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Miksi Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa joskus katoaa pallo kesken pelin, jos kyseinen peliväline joutuu katon ja teräksen väliin?

NIINPÄ! Tuota voisi kysyä ylläpidolta..mrrr...:@

Vierailija

se on tosi ärsyttävää kun se katoaa tai jää pyörimään kattoon tai jää pomppimaan siihen teräksen ja katon väliin ja tulee alas sieltä silleen et sitä ei nää tai vierähtää trampoliinilta maahan. mä oon kuollu monta kertaa näitten takii, mut en tiedä miks se tekee sitä. puhun siis karhukoplan trampoliinihuijauksesta.

Vierailija

adz kirjoitti:

antti-99 kirjoitti:kuka tietää milloin tulee

uusi don rosan jatkis

18.6 Johtosarjana Auringonpoika!

aku ankassa vai?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

toropla kirjoitti:se on tosi ärsyttävää kun se katoaa tai jää pyörimään kattoon tai jää pomppimaan siihen teräksen ja katon väliin ja tulee alas sieltä silleen et sitä ei nää tai vierähtää trampoliinilta maahan. mä oon kuollu monta kertaa näitten takii, mut en tiedä miks se tekee sitä. puhun siis karhukoplan trampoliinihuijauksesta.

Trampoliinihuijaus :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat