Piirtäjien tyylit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vaikuttaako sarjan käsikirjoitus vai piirrostyyli enemmän tarinan laatuun? Omasta mielestäni juoni vaikuttaa enemmän, mutta on ikävä lukea tarinaa jossa on ihmeelliset piirrokset. Esim. viime Aku Ankassa oleva Pulmia banaanikaupungissa oli juuri tällainen tarina, jossa juoni oli kiva, kuvat ei. Entä oletteko oppineet pitämään jonkun taiteilijan tyylistä? Minä olen alkanut tykkäämään Wanda Gattiinon piirroksista, mistä en ennen kamalasti pitänyt...:^)

Kommentit (11)

Vierailija

käsikirjoitus vaikuttaa tietenkin enemmän, mutta niinkuin jo sanoit niin ei ole kiva lukea sellaista tarinaa jossa huono piirtäjä.

Vierailija

No kyllä juoni vaikuttaa ehkä enemmän.

Mä muuten pidän Bernadon piirroksista (banaanitarina),mistä monet ei pidä..

Vierailija

Kässäri se enimmäkseen, mutta ei kyllä varmaan kenenkään tule paljoa nautittua superkässäristä, joka sitten onkin sekoitettu surkeisiin piirroksiin. Mutta molemmat ne tarinaan omalta osaltaan vaikuttavat.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Käsikirjoitus vaikuttaa enemmän,koska sehän määrittää sen millainen tarina on. Mutta kyllä piirrokset pitää olla hyviä. Esimerkiksi Van Hornilla on mielenkiintoinen piirrostyyli,tosin ei missään positiivisessa mielessä. Piirrokset voivat myös vaikuttaa, siten,että jos on hyvä käsikirjoitus, mutta sitten onkin huonot piirrokset. Useimmiten kuitenkin huono käsikirjoitus nousee paremmin esille kuin huonot piirrokset.

Vierailija

Vähän sekä että mulle. Todella hyvä juoni menee yleensä aina piirrostaidon edelle, mutta joidenkin piirtäjien tyyli saattaa viedä maun hyvästäkin tarinasta joskus. Huonoa juonta ei kuitenkaan hyvä tyyli korjaa, mutta ehkä keskiverto tarina voisi olla parempi hyvin piirrettynä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat