Ankkalinnan poliisivoimien kokous

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Julistan kokouksen alkaneeksi. Minä, Laturi Tapio kutsuin teidät kokoukseen, koska Ankkalinnan kaduilla on hieman alamaailman valtaa. Hyvä esimerkki heistä on Karhukopla. Heidän ryöstöyritys- ja ryöstölista turpoaa Roope Ankan rahasäiliön ryöstöjä ja ryöstöyrityksiä. ATP:n eli Ankan tiedustelupalvelun pitää pitää rikolliset loitolla henkilöistä. Onneksi meitä avustavat Taikaviitta ja Superhessu. Taikaviitta hoitelee enemmän Karhukoplaa ja Milla Magiaa kuin Superhessu, joka on keskittynyt enemmän Mustakaapuun. Saamme myös kiittää Pelle Pelotonta, joka on kehitellyt lukuisia erinäisiä turvajärjestelmiä Roope Ankan rahasäiliöön. Päätän puheenvuoroni nyt.

Sivut

Kommentit (174)

Vierailija

Ankkalinnassa oli ryöstetty pankki ja poliisilla oli kolme epäiltyä: Musta Pekka, Karhukopla ja Pankki-Pave. Kaasi kuulusteli heitä. Musta Pekka sanoi: -Olin eilen veljeni ja hänen leskensä sisaren häissä. Karhukopla: -Pelasimme korttia Bar-Baarissa koko yön. Pankki-Pave: -Olin äitini syntymäpäivillä. Kuka on syyllinen?

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Tässä on järkeä kun tää niin niin, liittyy Aku Ankkaan. Mä teen uuden ja kerron illalla vastauksen:

Paronitar Von Äveriään korukokoelma oli ryöstetty lauantain vastaisena yönä. Epäiltyjä olivat Milla Magia, Koru K. Ähveltäjä ja Mustakaapu. Ensimmäisenä kuulusteltiin Millaa: -Minä olin tekemässä taikajuomia jotta saan Roope Ankan ensilantin itselleni. Hänkin joutui tyrmään mutta syyttömänä ryöstöstä. Seuraavaksi oli Koru K. Ähveltäjän vuoro: -Olin ystäväni häissä, ja loppu illan kavereiden kanssa katsomassa jalkapalloa lähi pubissa. Viimeisenä oli Mustakaavun vuoro: -Minä olin kähvelt... katsomassa ystäväni kanssa TV:tä kun tuli jalkapallo-matsi. Kuka on syyllinen?

Mustakaapu tietysti!

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Cavazzano kirjoitti:niin mitä jäkeä tässä on

Ei mitään järkeä! Ei liity mitenkään Aku Ankkaan, sama kuin tekis: Aku Ankan sukukokous -keskustelun vaikka.

Kyllä tämä tavallaan liittyy. Useissa rikoksissa on Aku Ankan hahmoja, ja sitä paitsi rikokset ovat eräällä tavalla kuin pieniä tarinoita. Jos tarinat sallitaan, niin miksi ei rikoksia?

Vierailija

No,

Opettaja on murahattu illalla kun hänen piti mennä kotiin juuri silloin kun hän oli käynyt hakemassa papereita koululta.

Epäilijöitä on 3. Ensimmäinen on Rehtori, hän oli yli töissä koko yön.

2 on Koulun naapuri joka on bilettänyt koko yön ja 3 on vara rehtori koka oli opettajan kanssa vähän enne kuolemaa kahvilla hänen kanssa.

kerron vastauksen 20 min päästä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat