Roope Ankan Elämä ja Teot 1

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mikä on paras sarja kyseisestä kirjasta? Mun mielestä Missisippin mestari ja Klondiken Keisari. :D

Kommentit (12)

Vierailija

Olen lukenut kyseisen kirjan, mutta niitä sarjoja en muista, kun on niin kauan aikaa kun sen lukaisin. Täytyy pyytää tädiltä uudestaan lainaan sitä (:

Koko kirja oli loistava! Roope näytti pikkupoikana todella suloiselta : ')

~ Libel. Aina paikan päällä.

Vierailija

Luin tuon ykkösosan tässä vähän aikaa sitten toiseen kertaan ja kyllä jäi senkin jälkeen todella hyvä mieli, sen verran mahtava eepos on kyseessä. Tämä kirja tuskin kyllästyttäisi, vaikka tämän lukisi sata kertaa. Vaikka kokonaisuus on ihan mahtava, niin pari tarinaa sieltä pystyy nostamaan kärkeen. Mississipin mestari on yksi sellainen, missä nuori Roope kohtaa ensimmäisen kerran Karhukoplan asteella olevat, heidän esi-isänsä (en nyt muista, millä nimellä heitä kutsutaan). Toinen erityisen hyvä tarina on Ankkapurhan valtias. Hienointa tässä on se, että lukiessa voi melkein tuntea Ankkapurhan linnan kolkon tunnelman. Lisäksi Roopehan kohtaa Vaskervillet, joten viihdettä saadaan taisteluiden saralla, jossa Roope melkein kohtaa voittajansa. Vitseiltäkään ei voi välttyä, kun Roope kulkee kuoleman rajamailla ja joutuu taivaaseen muiden MacAnkkojen luo. Tämän perusteella MacAnkat ovat kyllä mitä hauskinta väkeä!

Vierailija

Lainaus:
Roope Ankan Elämä ja Teot 1

cakku - 27.05.08 04:27 (ID 79209)

Eli mikä on paras sarja kyseisestä kirjasta? Mun mielestä Missisippin mestari ja Klondiken Keisari. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat