Kenen tekijän nimmaria haluaisit eniten?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin kenen? Itse haluaisin Don Rosan kun ei sitä oo...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Itselläni on jo Rosan ja neljän mestarin(Korhonen, Gattino, Ferioli, Rodriques), ja haluaisin tietenkin Barksin, vaikka kuten sanottu, maksaisi varmasti hirveästi ja aikea löytää.

Vierailija

Aku Ankka :) kirjoitti:Barksin, Rosan, Vicar ja Disneyn (siis Walt Disneyn)

Walt Disneyn? Mutta eihän siltä voi saada nimmaria, kun ei se mikään ihminen ole tai piirtäjä ylipäänsä?

Vierailija

Carl Barksin!!!Ja Walt Disneynkin nimmari ois IHAN JEES :D Mut hänhän ei ole oikeastaan tekijä (jos sillä piirtäjää tarkoitetaan).

Sitte kaikkien sellasten nimmarit ois kivat ketkä on jo kuolleet esim. Romano Scarpa...

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Carl Barksin!!!Ja Walt Disneynkin nimmari ois IHAN JEES :D Mut hänhän ei ole oikeastaan tekijä (jos sillä piirtäjää tarkoitetaan).

Sitte kaikkien sellasten nimmarit ois kivat ketkä on jo kuolleet esim. Romano Scarpa...

Joo, mutta ei ole mahottomuus saada nimmaria.

Vierailija

Juu ei tietenkää oo mikää mahottomuus saada esim. Barksin nimmarii,mut kyllähän niistä saa varmaan itsensä kipeäksi pulittaa :l

Vierailija

Mulla on jo Rosan ja seuraavaksi haluisin ... ... (mietintää) ... Vicarin. Taikka Kari Korhosen. Harmi vaan että en asu Helsingin lähellä niin ei ole paljo mahiksia nähdä vierailevia piirtäjä :( Mälsää

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Don Rosan, Giorgio Cavazzanon, Barksin ja Andrea Frecceron. Minäkään en asu lähellä Helsinkiä eli minulla ei ole liiemmin mahdollisuuksia pongata nimmareja jakelevia piirtäjiä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Don Rosan, Giorgio Cavazzanon, Barksin ja Andrea Frecceron. Minäkään en asu lähellä Helsinkiä eli minulla ei ole liiemmin mahdollisuuksia pongata nimmareja jakelevia piirtäjiä.

Ikävä juttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat