Keräättekö Aku Ankka-paitoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ostan aina silloin tällöin, mutta en varsinaisesti keräile.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Onhan mulla Aku-paitoja. :) Eikä se mua haittaa jos joku nauraa, onhan se sentään niitten oma asia. Just viimeviikollaki tilasin uuden. Mut jos ei kehtaa käyttää jotain paitaa vaan siks et muut vois alkaa nauraa nii on se aika lapellista, ei millään pahalla. Mähän käytän tasan sitä mitä ite haluan enkä ala esim. käyttää nahkahousuja vaan siks et ne on muotii, (tai ainaki joskus oli).

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Niin Duke duck sano,et kaikki rupee aukoo päätä,jos on sellanen paita ja niin kaikki rupeeki!Mut so what,mä ainakin käytän Aku paitoja!<br />

Ja kaikki rupes nauraa mulle,ku koulus tein Aku Ankasta esitelmän,mut omahan on asiansa,ei mua haittaa,mähän teen esitelmän just siitä mikä mua kiinnostaa!<br />

<p />

Ja kynsilaukka2: lle onnittelut 800. viestistäsi!

Minäkin tein esitelmän Neljästä mestarista kun piti tehdä äikässä suullinen esitelmä vapaasti valittavasta aiheesta. Ei kukaan kyllä nauranut. Minunkin mielestä olisi hienoa päästä Aku Ankan toimitukseen töihin, mutta enemmänkin haluaisin piirtää tarinoita. Sori tuplapostaus:^)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Niin Duke duck sano,et kaikki rupee aukoo päätä,jos on sellanen paita ja niin kaikki rupeeki!Mut so what,mä ainakin käytän Aku paitoja!

Ja kaikki rupes nauraa mulle,ku koulus tein Aku Ankasta esitelmän,mut omahan on asiansa,ei mua haittaa,mähän teen esitelmän just siitä mikä mua kiinnostaa!

Ja kynsilaukka2: lle onnittelut 800. viestistäsi!

Jaahas, mutta on varmaan ollu hyvä esitelmä ajattelin kysyä jonkun vuoden päästä Akkarista töitä..:D Ja varmasti pidän Aku-paitaakin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat