Miksei Pelle Pelotonta ole animaatioissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin siinä se kysymys.

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Varmaankin siksi, että Pelle ei ole suosituimpia hahmoja eikä hän ole kovinkaan "värikäs persoona" kuten esimerkiksi temperamenttinen Aku.

Vierailija

on pelle ollut ankronikka sarjoissa niitä ei tietysti näe mtv3:ta tai tv2:sesta mutta semmonnen kuin Toon Disney siellä näkyy ankronikka jaksoissa vähän pelle pelotonta enpä tiedäse missä muussa näkyis!!??

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On se hyvä että edes Ankronikassa on, mutta mä en ainakaan oo hähnyt häntä missään. Ei taida olla kovin suosittu hahmo animaatioissa. ^^

Vierailija

Okei... Kun luin tän nelisivusen jutun läpi, nin siinä lukee kokoajan ankronikasta, vaikkakin se kyllä on ollu vaan ankronikassa. Kuitenki, ehkä niillä tekijöillä ei oo tilaa pellelle, kun ne keksii kaikkii muita hahmoja.

Vierailija

Eyeless kirjoitti:Joku ehtikin vastata sen Ankronikan mitä mietin eilen illalla kun luin viestin. Siinähän hän oli aika suuressa roolissa, muistan erityisesti jakson jossa Tupu, Hupu ja Lupu sähelsivät Pellen tietokoneella jotakin, olisiko ollut tietokonepeli, he joutuivat virtuaalimaailmaan ja siitä tulikin erikoinen seikkailu. Muistan myös Pellen hulvattoman äänen alkuperäiskielellä. (:

Muutenkin sarja oli hieman erikoinen kun Akua siinä en ikinä nähnyt.

Kyllä mä olen Akun Ankronikassa nähy ja Pellenki aika monessaki jaksossa. Mut Akun puheesta ei saa lähes mitään selvää. Muutenki niitten suomenkileistki äänet on aika hulvattomia. Ei millään pahalla niile jotka on äänensä siihen lainannu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat