Ketkä on tämän sivuston ehdottomasti parhaat käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestäni parhaat ovat

1.Ankkafani

2.AkuKiho

3.zukeltaja313

4.kynsilaukka2

5.Adz

6.mac ducky

7. ... ja niin edelleen mutta noi on parhaat ja musta kaikki on kivoja paitsi matkijat niin kuin vaikka djjoldi ja aadeezet:) kertokaa teidän listanne

(anteeksi jos tästä siheesta on tehty jo monta keskustelua mutta kun mulla tämä tietokone tekee aina laittoman toiminnon kun yritän mennä toisiin tälläisiin keskusteluihin ennen pääsin kyllä niihin mutta en enään harmi:( )

Sivut

Kommentit (585)

Vierailija

Parhaimpia ovat: Ankkarock (on minun pikkuveljeni) _wonderlust_ (on minua vähän vanhempi) Ja AKUHULLU97 (vaikuttaa kivalta tyypiltä)

Vierailija

Kiitoksia, Matilda mac Ankka!

Ja muuten, tämä on yksi 10 ensimmäisen joukossa olleita näitä topicceja. Nykypäivänä en missään nimessä tekisi tälläistä topiccia!

Ja alussa lukee syy, miksi tuolloin toukokuussakaan tein tälläisen.

Vierailija

Kaikki on TOOOOOOSI hyvii.Mut tietty käyttäjät jotka laittaa

paljon viestei on parhaimpii,esim.adz,sami-96,AKUHULLU97,salwer1st/.Ite en ollu kai missään, kun oon niin uus tääl(muihin verrattuna).

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:minun mielestäni parhaat ovat

1.Ankkafani

2.AkuKiho

3.zukeltaja313

4.kynsilaukka2

5.Adz

6.mac ducky

7. ... ja niin edelleen mutta noi on parhaat ja musta kaikki on kivoja paitsi matkijat niin kuin vaikka djjoldi ja aadeezet:) kertokaa teidän listanne

(anteeksi jos tästä siheesta on tehty jo monta keskustelua mutta kun mulla tämä tietokone tekee aina laittoman toiminnon kun yritän mennä toisiin tälläisiin keskusteluihin ennen pääsin kyllä niihin mutta en enään harmi:( )

Sie ite oot ainaki hyvä!

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:No tässä tulee ku tykin suusta:<br />

<br />

1:salwer1/st

Mitä vimmatttua!? taisin painaa vahingos entteriä. sorryt tuplapostauksest kaikille. Täss uus lista

1:Salwer1/st

2:Ankkarock

3:adz

4:Akuhullu97

5:Sami-96

6:wierii

7:Rosa4tehwin

9:_Wonderlust_

10:djlordi

11:Otto Ankka-94

12:93hurtta93

13:MaD

14:Af1

15:Kimiiii

16:Mattiiii

17:Rosa fani

18:V.i.c.a.r.-fani

19:Nuno

20:Crazyduck-97

21:Duke Duck

22:Tapsa99

23:Sherehazade (jotenki niin)

24:juho.kähkönen

25:T@IK@VIITT@

26:@KU @NKK@

27:__Aku Ankka__

28:King Henkka

29:Taikisfani

30:Frodo95

En ny justihinsa muista muitten hyvien käyttäjien nickejä.

ps: Voitte sanoa minua JP$ :äksi

pps:ilmoittakaa vain minulle jos unohdin jonkun hyvän tyypin.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Voi ei! Alan itkeen! Kiitos kauheena SAMI-96, säkin oot aina ollut mun listoilla ykkösenä ja ollut mun kummina kun en oo tajunnu mitään. olet aivan paras, ja mac duckyllekin paljon kiitoksia!! En voi olla itkemättä toi on vaan niin ihanaa kun olen sun listalla! SAMI-96, mac ducky, djlordi, AkuKiho, adz, lohis, ipu99, salwer1st ja moni muu on kivoi myös! Mut Top 5 järjestettynä on: 1.SAMI-96, 2. djlordi, 3. adz, 4. AkuKiho ja 5. Salwer1st. Mut oikeesti kaikki on ihan Best!!

<p />

Kiitoksia, Kiitoksia ihan hirveesti Af, oot kaikkein paras, vieläkin. :D

Af1:ia ei taida näkyä sivuilla pitkiiiin aikoihin jos yhteen häneen viestiinsä on uskomista. Hän näes kertoi yhdessä keskustelussa, ettei enää tule sivuille...

Vierailija

Voi kiitoksia sulle, kynsilaukka2 mun mainitsemisesta.

Arvostan heitä, ketkä kirjoittaa asiallisia viestejä, pidempiä kuin yksi sana (siis yleensä) ja perustelevat mielipiteensä. Yksi heistä on _wonderlust_ :DD

Suurin osa meistä on mukavia tyyppejä, eikö vain? :D

adz:llä on muuten suuri "fanijoukko" : D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat