Aiotteko vähentää Akkarin sivuilla käymistä kesällä?

Vierailija

Minä taidan vähän käyn varmaan vain aamuin ja illoin, koska ei viitsi koko päivää kyyhöttää tietokoneen ääressä.

Sivut

Kommentit (53)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Eiköhän se aika lailla samana pysy. Koulu ajat tietysti korvataan Akun lukemisella:D ja ulkoilulla:D sekä turhakkeen kasvien keräilyllä :(.

Niin ja kesällä voisi vaikka hyvässä lykyssä päästä tuohon eniten viestejä kirjoittaneiden listaan.

Vierailija

Saa nähdä jos sadepäiviäki tulee niin ei vähennä käymistä.

Voin toki muulloinki Akkaris olla saanhan raahattua vaik puun oksalle mukaan kannettavan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:Saa nähdä jos sadepäiviäki tulee niin ei vähennä käymistä.

Voin toki muulloinki Akkaris olla saanhan raahattua vaik puun oksalle mukaan kannettavan.

Näyttää vähän siltä, että niitä sadepäiviä ei tule ainakaan kovin montaa. Jos katsoo vaikka nyt ulos niin näkyy sinistä ja vain muutama pilvi (ainakin täällä). Sadettakin on ollut viimeiset varmaan 10 kuukautta yli normaalin eli odotettavissa on pitkä kuuma kesä.

Vierailija

adz kirjoitti:En minäkään omista, mutta lainailen aina, nytkin olen johdon päässä, mutta Akkaris pyrin käymään usein, jos on aikaa.

Minun ei tarvitse edes lainata kannettavaa,koska meillä on se.Taidan vähentää,nimittäin pelaan silti sillä PS2:lla Crash Nitro Kartia.Hah hah haa!:Dterv.Remy23

Vierailija

Luulisin että vähennän. Sää on täälläkin hyvä Salwer1st/ joten luulisin että se on aika hyvä monessa paikassa ympäri Suomea ja jos se on tälläistä nii ei se tästä niin nopeesti vaihdu. Eihän sitä jaksa koko päivää sisällä kykkiä ku ulkona on hyvä sää. Mun mökilläkään ei oo vakituista tietokonetta joten sinnekin joutuu raahata kannettavan joka on tooooooodella hidas! Kaiken lisäks siellä on paljon tekemistä joten en taida käydä täällä ku pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Sadepäivän varalle siellä on paljon Akkareita ja satunnaisesti se kannettava.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Mulla loppu koulu jo tänään klo 10 :D Joten lähenkin tästä nyt kentälle,ei jaksa hilluu koneella ku on niin hyvä ilma ;) Moroooo :D :D

Just! Meillä oli tavallinen koulupäivä! Mutta tänään oli kevätjuhla!!! Täältä tullaan kesäloma!!!! :D Vähennän varmaan täällä oloani kesäksi. Varsinkin kun me matkataan välillä paikkaan, missä ei ole tietokonetta eikä televisiota.

Vierailija

Vähennän,kun oon jo vähentänyt,koska keskustelut on vähän huonontunut:|,en tarkota että kaikki olis huonoja,mut niit alkaa oleen enemmän kun ennen.:|

Vierailija

kyllä mä vähennän kesällä kun ei aurinkoisina päivinä jaksa olla koneella, niin menen ulos. mutta jos ulkona sataa niin kyllä mä sitten olen sisällä koneella tai katon telkkuu tai luen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat