Uusin akkari

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuka tykkää uusimmasta akkarista? Minun mielestä se on keskivertoa parempi johtuen Marco Rotan tarinasta "Meri antaa, meri ottaa" ja Carl Buettnerin tarinasta "Porkaninmetsästäjä" ja vielä lopussa Manriquen jatkis.

Kommentit (13)

Vierailija

En pidä Rotasta (heh heh) kovin paljon, mutta se uusimman Akkarin tarina oli kyllä hyvä. Pikku hukka-tarinoista en pidä yhtään, ja Manriquelta ihan ok jatkis.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac ducky kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Hähhhh???Miten noi viestit noin päin meni??Kirjotin kyllä ton alemman ensin...!!!!???

Minäkin ihmettelin samaa.Paras tarina oli Rotan.

Niin mäkin vähän ihmettelin, joskus ne menee väärinpäin.

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Kuka tykkää uusimmasta akkarista? Minun mielestä se on keskivertoa parempi johtuen Marco Rotan tarinasta "Meri antaa, meri ottaa" ja Carl Buettnerin tarinasta "Porkaninmetsästäjä" ja vielä lopussa Manriquen jatkis.

Sinults unohtui mainita Karhukopla tarina.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Manriquen jatkis oli paras!Sain akkarini vasta äsken,eli luin tarina vbasta hetki sitten..Toiseksi paras oli se meriseikkailu..Sen pikku-hukka tarinan olin jo aikaisemmin lukenut,koska mulla on se siinä -58 vuoden lehdessä.

Samma här, oon lukenu sen näkkäristä ja siksi oliki tosi tuttu Akkarissa.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka313 kirjoitti:Manriquen jatkis oli paras!Sain akkarini vasta äsken,eli luin tarina vbasta hetki sitten..Toiseksi paras oli se meriseikkailu..Sen pikku-hukka tarinan olin jo aikaisemmin lukenut,koska mulla on se siinä -58 vuoden lehdessä.

Tota, voitko sanoo missä lehdessä... Akkari oli ihan hyvä!

Vierailija

Manriquen jatkis oli paras!Sain akkarini vasta äsken,eli luin tarina vbasta hetki sitten..Toiseksi paras oli se meriseikkailu..Sen pikku-hukka tarinan olin jo aikaisemmin lukenut,koska mulla on se siinä -58 vuoden lehdessä.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Hähhhh???Miten noi viestit noin päin meni??Kirjotin kyllä ton alemman ensin...!!!!???

Minäkin ihmettelin samaa.Paras tarina oli Rotan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat