Rivitys?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootteko huomannut, että viestejä ei voi enää rivittää siten, kun haluaa?

Tänne täytyisi saada rivitys takaisin toimintaan, kun tekstit tuppaa tulemaan ihan pötköön. Se selventäisi pidempiä tekstejä ja silloin olisi mukavampi lukea viestejä!

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Wuhuu kirjoitti:

Ankkafani1 kirjoitti:Tutkin asiaa, oon aika hyvä näiden kaa, löydän kaikki koodit ;)

Oletko hakkeri.

Hakkeri taidat itse olla.

Jos pelaa vaikka hyvin ja saa ykköstilan, herjataan taidat olla hakkeri, miksköhän, hakkeri on se joka tekee ihme bugilukuja kuten taannoin tramppapelissa, muistanet.

Vierailija

Rantsi kirjoitti:

adz kirjoitti:...mutta toki voisi olla tään laatikon alla juokseva numero joka ilmottaa paljonko kirjaimia on jäljellä esim 20 max....

Ei periaatteessa huono idea, mutta... Voishan joku spämmeri tehdä niinkin että postittaa koko ajan jotain lyhyttä viestiä, laittais esim. 20 kertaa peräjälkeen "Aku on nuija"... Sitä paitsi häiritteehän sekin kun kirjottaa jotain järkyttävän pitkää juttua niin sitte huomaaki että tila loppuu, jatketaanpas seuraavaan viestiin. Ei mulla nyt toisaalta paljoo parempaa keinoa kyllä oo mielessä, mutta kenties auttas jos kunnon porttikiellot kehiin... Eihän niitä häiriköitä kuitenkaan niin paljoo oo etteikö nää tyypit kerkeis kaikkia bannaamaan.

Siis jokuhan voi kirjottaa vaikka 100 kertaa postaten peräkkäin aku on nuija.

Mutta kun tääl ei toimi kappalejaotkaan, niin olisi ihan ok se joku max kirjainmäärä.

Ja jos asiaa on niin voi jatkaa sitten perään, näkeehän sen onko "häirikkö" vai ei! Suurinosa osaa kirjottaa asiaa, onneksi.

Sellaset tuplatuplapostaajat jotka kirjottaa vaik hahhahha viis kertaa, saavat herkästi Sisun kintereille, ja moni valpas ankkistikin ilmoittelee asiattomista viesteistä melko ahkeraan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat