Tehdään lista Aku Ankan nettisivujen käyttäjistä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Esim.voitto99,djlordi,adz,93Hurtta93.

Kommentit (12)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Eihän tässä oo mitään järkeä, mutta: Cakku djlordi jl duck mac ducky Milzuuk Duke Duck SuperNasuIII Salwer1st/ 5lauri Lohis Pöllö Pöö aku ankka fani Ankkafani1 Knight Rider -Katajasydän- wonderlust ankka313 djjlordi eepi2008 ouppi gare voitto99 judoka Ankkafani315 adz 93Hurtta93 Cityhusky96 Otto94 SAMI-96 AKUHULLU97 pezkale aadeezet

Juu, järkeä ei löydy, ei ollenkaan...?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eihän tässä oo mitään järkeä, mutta: Cakku djlordi jl duck mac ducky Milzuuk Duke Duck SuperNasuIII Salwer1st/ 5lauri Lohis Pöllö Pöö aku ankka fani Ankkafani1 Knight Rider -Katajasydän- wonderlust ankka313 djjlordi eepi2008 ouppi gare voitto99 judoka Ankkafani315 adz 93Hurtta93 Cityhusky96 Otto94 SAMI-96 AKUHULLU97 pezkale aadeezet

Vierailija

Minä adz,zukeltaja,babu!,milzuuk,mac ducky,moccamakasiinii,kynsilaukka2,ankkafani1,macperuna,kynsilaukka3

ja lohis MUTTA EIHÄN TÄSSÄ MITÄÄN JÄRKEÄ OLE ETTÄ MUIDEN NIMIÄ LAITTAA OLISI PAREMPI JOS KAIKKI LAITTAISI VAIN ITSENSÄ EIKÖ TOTTA?mitä mieltä te olette?

Vierailija

Cakku djlordi jl duck mac ducky Milzuuk Duke Duck SuperNasuIII Salwer1st/ 5lauri Lohis Pöllö Pöö aku ankka fani Ankkafani1 Knight Rider -Katajasydän- _wonderlust_ ankka313 djjlordi eepi2008 ouppi gare voitto99 judoka Ankkafani315 adz 93Hurtta93 Cityhusky96 Otto94 SAMI-96 AKUHULLU97

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Minä adz,zukeltaja,babu!,milzuuk,mac ducky,moccamakasiinii,kynsilaukka2,ankkafani1,macperuna,kynsilaukka3

ja lohis MUTTA EIHÄN TÄSSÄ MITÄÄN JÄRKEÄ OLE ETTÄ MUIDEN NIMIÄ LAITTAA OLISI PAREMPI JOS KAIKKI LAITTAISI VAIN ITSENSÄ EIKÖ TOTTA?mitä mieltä te olette?

Mun mielestä tää juttu on muutenki ihan älytön. Varsinki siks et tällänen samantapanen on ollu ennenki, nimella vieraslista (tai jotain sinne päin) ainoo eroavaisuus on et sinne pitää vaan laittaa oma nimimerkki. (Ei millään pahalla)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat