Aku Ankka Kanuunakuti

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ootteko jo ostaneet kirjan tai meinaatteko ostaa? Ainakin hienot kannet(kirjastosta näkee). Mikähän hinta on?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Duke Duck,tiiätkö paljonko sen kirjan hinta on??

Mä aion kyl ostaa sen kirjan,koska myös mun mielestä urheilutarinat on parhaita!!!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tällä Hetkellä meillä on tosta sarjasta ne kaks eli AKU ANKKA MAALIKUNINGAS JA PILKUN PAIKKA on pakko ostaa tää uusin.ens viikollahan se jo tuleekin. Aion ostaa kaikki mitkä ilmestyy tässä kuukaudessa eli iines pokkari ykkösen, Jumbo 14 ja ja tän Kanuunakudin

Vierailija

Mäki aion ostaa noi kaikki uutuudet mitä Ankkarock luetteli..

Ja varsinkin tuota Kanuunakutia odotan,koska urheilu on parasta mitä tiedän <3

Tietääkö kukaan minä viikonpäivinä nuo kirjat tarkalleenottaen ilmestyvät??

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Se on pakko saada. Urheilu tarinat ovat täydellisiä. Toivottavasti hinta ei ole kovim pilvissä.

Joo, urheilutarinat on parhaimpia aina, hintaa tietenkin on varmaan jonkun verran, onkohan kirja vielä edes kaupoissa, ei varmaan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Se on pakko saada. Urheilu tarinat ovat täydellisiä. Toivottavasti hinta ei ole kovim pilvissä.

Joo, urheilutarinat on parhaimpia aina, hintaa tietenkin on varmaan jonkun verran, onkohan kirja vielä edes kaupoissa, ei varmaan.

Niin, tuskinpa se vielä kaupoissa on. Täytyy tässä todistusten jakoa edeltävänä päivänä käydä kiertämässä kaikki kylän kaupat ja toivoa, että se on siellä, sillä saatan saada hyvästä todistuksesta (joka toivottavasti on tulossa. Viime vuonna kaikki kiitettävää) vähän rahaa jolla sen voi sitten ostaa.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Tällä Hetkellä meillä on tosta sarjasta ne kaks eli AKU ANKKA MAALIKUNINGAS JA PILKUN PAIKKA on pakko ostaa tää uusin.ens viikollahan se jo tuleekin. Aion ostaa kaikki mitkä ilmestyy tässä kuukaudessa eli iines pokkari ykkösen, Jumbo 14 ja ja tän Kanuunakudin

ja sitte tulee vie toi kelmien kerho teemataskari

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Niin, tuskinpa se vielä kaupoissa on. Täytyy tässä todistusten jakoa edeltävänä päivänä käydä kiertämässä kaikki kylän kaupat ja toivoa, että se on siellä, sillä saatan saada hyvästä todistuksesta (joka toivottavasti on tulossa. Viime vuonna kaikki kiitettävää) vähän rahaa jolla sen voi sitten ostaa.

Mulla on tänään koulussa todistusjako klo 17-18, oon nytkin koulussa yksin, jäin tänne koska mulla on matkaa kotiin 30 km täältä enkä viitti välillä käydä kotona, pitä pian käydä Keskisellä ennen klo 17:aa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Mulla on tänään koulussa todistusjako klo 17-18, oon nytkin koulussa yksin, jäin tänne koska mulla on matkaa kotiin 30 km täältä enkä viitti välillä käydä kotona, pitä pian käydä Keskisellä ennen klo 17:aa.

Onnea todistusten jakoon. Toivottavasti saat hyvän todistuksen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Onnea todistusten jakoon. Toivottavasti saat hyvän todistuksen.

Thank you very much Salwer1st/, Kyllä mä jo suurin piirtein tiedän minkälaisia numeroita saan. Onnea sullekin huomiselle, että saat yviä numer0ita.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ootteko jo ostaneet kirjan tai meinaatteko ostaa? Ainakin hienot kannet(kirjastosta näkee). Mikähän hinta on?

Pitää käydä katsomassa kirjastosta.Voisinkin ehkä ostaa sen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat