Miten tupun, Hupun ja Lupun erottaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkä värinen lippis on esim.Tupulla

Sivut

Kommentit (18)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkarock kirjoitti:Jokasessa taskarissa on sellainen tietosivu.Niin minä luin siitä että Tupulla on sininen,Hupulla vihreä ja Lupulla punainen.

Jos taskarissa on niin sanottu niin kai se sitten on totta. Pakko sitten on uskoa.

Vierailija

Capzi kirjoitti:en ole varma mutta mielestäni Tupulla on vihreä lippis, Hupulla sininen ja Lupulla punainen.

Aivan oikein. Niin se on. Joskus tulee värityksessä virhe, esim. Lupulla on vihreä hattu. Mutta pääasiassa se on juuri noin.

Vierailija

Vince kirjoitti:Heh, mä olen aina luullut että Tupulla on punainen. XD Onks siitä varmaa tietoa miten asia on. Joidenkin mielipide tuntuu eroavan toisistaan.

Lupulla on aina punainen lippis, Tupulla sininen mutta Hupun lippis on ollut joskus keltainen, mutta nykyään vihreä.

Ankanpoikia ei erota muusta kuin lakinväristä, vain Aku tunnistaa ilman lakkejakin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

_wonderlust_ kirjoitti:Mielestäni tätä kysymystä suurempi mysteeri on se, kuinka ankanpojat liittyvät Aku Ankan nettisivut -osioon. Olisikos Hahmot-puoli ollut liian ennalta-arvattava valinta?

Tää sama aihe oli visailut osiossakin.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Heh, mä olen aina luullut että Tupulla on punainen. XD Onks siitä varmaa tietoa miten asia on. Joidenkin mielipide tuntuu eroavan toisistaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat