Aku Ankka päivästä päivään

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

enpä tiiä... ihan hyvii

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Todella hyviä "kirjoja", lyhyitä sarjiksia, hauska lukea vanhoja tarinoita, jotka julkastu joskus päivälehdissä, olen lukenut ne kaikki mitä julkastu, muutaman omistan ite ja loput lainannu kirjastosta.

Vierailija

Mull on Päivästä Päivään vuos 44 ja 45 mutt jos niit on lisää ni niit tulee varmaan divariin jossai vaihees ja mun mielest niit on iha kiva lueskella

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Todella hyviä "kirjoja", lyhyitä sarjiksia, hauska lukea vanhoja tarinoita, jotka julkastu joskus päivälehdissä, olen lukenut ne kaikki mitä julkastu, muutaman omistan ite ja loput lainannu kirjastosta.

JOo, puhut asiaa. Juuri tänään harkitsin ostaa sellaisen keräilyliikkeestä mutta en sitten ostanutkaan.

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:

adz kirjoitti:Todella hyviä "kirjoja", lyhyitä sarjiksia, hauska lukea vanhoja tarinoita, jotka julkastu joskus päivälehdissä, olen lukenut ne kaikki mitä julkastu, muutaman omistan ite ja loput lainannu kirjastosta.

JOo, puhut asiaa. Juuri tänään harkitsin ostaa sellaisen keräilyliikkeestä mutta en sitten ostanutkaan.

Olipa harmi ettet ostanu, niissä on paljon hupaisia sota-ajan Aku tarinoita, historiaa nääs.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat