Ankantekijät 10

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Odotatteko innolla sitä, kun Syyskuussa ilmestyy Ankantekijät kymppi? Tiedän kuka sen on tehnyt mutta en pilaa teidän iloa kertomalla sitä.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mä ainaki ostan sen,koska Milton ja Jippes tulee lokakuussa kirjamessuille,ja aion saada nimmarit kirjaan ;) Ja oon muute tehny tämmösen aiheen jo,mut siit on kyl aika kauan aikaa..

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

ankka313 kirjoitti:Mä ainaki ostan sen,koska Milton ja Jippes tulee lokakuussa kirjamessuille,ja aion saada nimmarit kirjaan ;) Ja oon muute tehny tämmösen aiheen jo,mut siit on kyl aika kauan aikaa..

Pidetäänkö ne kirjamessut Helsingissä vai jossain muualla?

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

en tiännytkään että semmonen on tulossa. Mulla on vaan ennestään se ankantekijät kirja jonka Vicar on piirtänyt, mutta pidän paljon miltonin ja jippesin tarinoista. Voin vaikka ostaakin. Kiitti informaatiosta.

Vierailija

Helsingin kirjamessut on Helsingissä ;) Ja sinne juuri tulee ne piirtäjät..Onhan jotain muitaki kirjamessuja esim. Jyväskylän kirjamessut,mutta ne on kai ollu jo eikä siellä mitään sarjakuvapiirtäjiä tainnut olla..

Vierailija

Ei kauheena houkuta, koska Freddy Milton ei kuulu mun suosikki piirtäjiin, mikshän Jippesiltä tulee jo toinen kirja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat