Marco Rota faniklubi

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ketkä tykkää Marco Rotasta.Minusta hän on erinomainen piirtäjä.Ei ehkä ihan parhain mutta ainakin TOP3 listassa.Minun mielestä. Ja nyt asiaan ketkä haluaisi että Aku Ankka lehteen tulisi enemmän Marco Rota Johtosarjoja.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

musta kaapu kirjoitti:mä vihaan sen piirroksia ja aina on meri aiheinen tarina.

niin sil on aika usein meriaiheisii tarinoit mut se on silti ihan hyvä piirtäjä

Vierailija

Marco Rota on yksi parhaista piirtäjistä ja hän osaa myös tehdä hyviä kässäreitä, mutta miksi niissä useimmissa on aina joku kummitus tai joku olio? Ehkä hän tykkää kummitustarinoista. Paras italialainen eittämättä, mutta Scarpakin on hyvä.

Vierailija

Marco Rota on Keskitaso piirtäjä joka mahtuu TOP 20 ja minunkin mielestä saisi tulla Aku Ankkaan lisää johtosarjoja Marco Rotalta ja hän on yksi parhaimmista Italialaisista taisi olla Italialaisten piirtäjien TOP 6.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Hyvä piirtäjä on.Ainakin on mukavaa kun hän piirtää kummitus tarinoita kun ne on ihan  sikamahtavia!Olen tasan samaa mieltä kuin Ankkarock.Paitsi että hän on top 10 ankkapiirtäjieni joukossa...

T:Rapcat ja muut kotimaiset

Vierailija

Enpä nyt oikein tiedä...Piirros jälki on ihan ok, mutta italialais piirtäjistä hän sijoittuu juuri ja juuri TOP 5 ja kaikista piirtäjistä TOP 15-20.

Hänen tarinansa käsikirjoitukset ovat hieman yksitoikkoisia, aina niitä kummituksia. Ihan ok piirtäjä, mutta en ole Fani.

Vierailija

Mielestäni Rota on loistava piirtäjä! Hänellä on uniikki tyyli, hahmot näyttävät kauniille ja aina pystyy tunnistamaan, mikä on Rotaa. Roope Ankka -tarinat ovat oikein hyvin käsikirjoitettuja, myös jotkut Aku Ankka -tarinat. En vain pidä niistä Rotan tarinoista, joissa on Aku ja joku vieras, kaunis nainen, Ärsyttävät sellaiset! Olikohan Rota omalla listallani kolmas vai neljäs...

-Scrooge McD, the Richest Duck in the World and King of the Klondike-

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Neljäs, kävin katsomassa ;D

Rota on todella hyvä piirtäjä, mutta jotkut käsikirjoitukset eivät vain nappaa. Kuten se uusin Rotan tarina, mikä lie ennaltaarvattava runoilu-tarina olikaan. Yleensä kuitenkin hyviä käsikirjoituksia! Minun listallani hän on.. ööö.. Toinen! Rosa on teitenkin ensimmäisenä ;)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat