Don Rosan aku pelkkä pelle???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ihailen kovasti Don Rosan työtä Ankka-piirtäjänä. Minua silti häiritsee, ehkä eniten akun saamattomuus Rosan seikkailuissa. Usein pitkiä aarteen metsästys-seikkailuja lukiessa tuntuu, että Aku on otettu mukaan vain sen takia,että koko formaatin nimi sattuu olemaan Aku Ankka, eikä Roope Ankka. Aku tuhoaa, kaatuilee, törmäilee lähes kaikkeen eteen tulevaan.

Kommentit (9)

Vierailija

Niin, kun pojatkin on fiksuja sudenpentuja niin Aku on sitten porukan pelle. En oo ennen edes ajatellut asiaa kun mua naurattaa ne Akun toilailut Rosan jutuissa. Vaikka onhan esim. "Olla kuin ei olisikaan" hyvä Aku-juttu.

Vierailija

Luulen että Roope Ankka on Don Rosan suosikki, Rosa piirtelee Roopesta tarinoita ja Aku tulee siivellä, selvä päähenkilö on Roope.

Roopen elämä ja teot.

Aku Rosan mielestä onkin olla tunari ja sijaiskärsijä, luulen.

Vierailija

Se häiritsee minuakin. Rosa on yksi suosikkikäsikirjoittajista ja -piirtäjistä, mutta kuitenkin on ikävää, jos seikkailu on muuten hauska, mutta Aku onkin jäänyt vaikka kotiin sen ajaksi.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Niinhän se on. Kaikki piirtäjät eivät voi tykätä kaikista hahmoista.

Näinhän se onkin, jokaisella on omat bravuurinsa ja toisekseen ei suosikkini Don Rosa ees suostu piirtää Mikkiä koska ei pidä siitä hahmosta.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, niin se varmaan on että Rosa piirtää mielellään Roope-juttuja kun tykkää siitä. En mäkään piirtäisi Mikki-juttuja, jos olisin piirtäjä. Mutta kyllä se silti häiritsee että Aku on pellen roolin saanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat