Minkä arvoisia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

no riippuu vähän jos ne on alkuperäsii painoksii ni sit ne on aika arvokkait mut tokat painokset ei oo kovin arvokkaita

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En nyt kysynyt sitä, kenellä niitä on, vaan sitä, että minkä arvoisia nuo ovat, ja mistä tietää varmaksi, että ovatko mitä painosta? Auttakaahan joku, kuka oikeasti osaa vastata tuohon...

Vierailija

Kyllä niistä pitäisi nähdä miltä vuodelta ne ovat..Eka taskari ilmestyi vuonna 1970.Vuodesta näet onko se eka painos,sekä takakannen hinnasta..Jos hinta on esim. 3,50 tai 4,50 sen pitäisi olla 1.painos..Ja jos siinä lukee vain vuosi ja "alkuperäiteos" se on ensipainos.Jos kirjat ovat todella hyväkuntoisia ja ensipainoksia voit saada niistä vaikka 10e kpl..

Vierailija

Sain ison pahvilaatikollisen vanhimpia Aku Ankan taskareita alkaen numerosta 2. Jotain numeroita saattaa välistä puuttua, mutta yhteensä niitä on n 50 kpl. Minkä arvoisia mahtavat olla kappaleelta, osaako joku sanoa?

Vierailija

_TAIkaVIItta_ kirjoitti:riipu siitä että monesko painos se/ne on

Hei _TAIkaVIItta_! kirjoitan tämän nyt tähän koska en voinut kirjoittaa jonkun järjestelmä virheen takia en ole jäänyt kertaakaan luokalle toivottavasti ymmärsit terveisin siru 05 :)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Riippuu siitä monesko painos se on. Minun vanhin on n.55 Mikki kummitusjahdissa eka painos. Mun äiti antaa mulle joka vuosi noin 140 e joululahjarahaa ja tällä kertaa aion säästää koko rahan vain Divari käynteihin.

Vierailija

Se tarkoitti sitä että en päässyt vastaamaan _TAIkaVIItalle_ jonkun järjestelmä virheen takia siihen stipendi-juttuun ni nyt yritän vastata hänelle. :)

Vierailija

Ihan alkuperäisiä, ekoja painoksia pitäis olla. -70-luvulta. Esim. numero 22 on 1974 painettu.

Mutta mistä voin asian varmistaa, koska kaikissa ei näytä vuosilukuja olevan (ainakaan nro. 5 ei lue mitään) eikä niissä pahemmin painokertojakaan kerrota...?

Vierailija

Mul on paljon alkuperäisiä tai ainakin melkein alkuperäisiä. Kunto vaihtelee taskarien välillä, suurin osa hyvässä kunnossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat