Viesti määrä tavoitteesi

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eli mikä on tavoitteesi kirjoittaa tänne viestejä. Minulla ei ole tavoitetta. Kirjoitan tänne niin kauan kuin se on hauskaa.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ei ole tavoitetta, kirjotan niin pitkästi kuin kirjoitan, en stressaa tuon djlordin kanssakaan, kun vaihellaan vuorotelleen ykkössijaa, hauskaa pitä olla muuten ei tässä oo järkeä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

jl duck kirjoitti:mutta salwer1st/ miten oot kirjottanu noin paljon viestei vaik rekisteröidyit paljon mua myöhemmin?

Eilen illalla laskeskelin, että keskiarvo päivältä on n.40 viestiä. Joka päivä kun pistät sen verran viestejä niin kyllä niitä alkaa väkisinkin kertyä.

Vierailija

jl duck kirjoitti:mutta salwer1st/ miten oot kirjottanu noin paljon viestei vaik rekisteröidyit paljon mua myöhemmin?

salwer1st/on ollu ahkerampi, toisekseen et ole montaa postia jäljessä jos huomaat, kohta paukkuu tonnin raja molemmilla.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

_wonderlust_ kirjoitti:Viestimäärätavoite kirjoitetaan kokonaan yhteen. Enkä ajattele viestimäärää lainkaan, ei se minusta eikä kenestäkään muusta tee parempaa ihmistä.

Otsikko on miten on. Pääasia on, että siitä saa selvää.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

salwer1st/on ollu ahkerampi, toisekseen et ole montaa postia jäljessä jos huomaat, kohta paukkuu tonnin raja molemmilla.

Jl Duck, sinä voit saada minut helposti kiinni. Et ole kuin n.10 viestiä perässä. Juhannuksen jälkeen joudun lopettamaan viestien kirjoittelun puoleksitoista viikoksi kun menen lomalle Islantiin jolloin voit ahkeroida minut kiinni..

Vierailija

Noo,vaikka mulla on vielä aika vähän viestejä niin ehkäpä se tuhat viestiä olisi minusta aika hyvä. Ja päivässä kun kirjottaa ainakin 40 viestiä niin kyllä se tonnin raja sieltä tulee. Ainakin jos muistat olla ahkera.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Lohis kirjoitti:Noo,vaikka mulla on vielä aika vähän viestejä niin ehkäpä se tuhat viestiä olisi minusta aika hyvä. Ja päivässä kun kirjottaa ainakin 40 viestiä niin kyllä se tonnin raja sieltä tulee. Ainakin jos muistat olla ahkera.

Saan varmaan tonnit puhki huomenna. Ehkä saattaa venyä maanantaihinkin jos en pysty olemaan täällä paljoa. Onnea omiin tavoitteisiisikin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:Ei ole tavoitetta, kirjotan niin pitkästi kuin kirjoitan, en stressaa tuon djlordin kanssakaan, kun vaihellaan vuorotelleen ykkössijaa, hauskaa pitä olla muuten ei tässä oo järkeä.

Katsos vaan. Olet palannut takaisin ykköskantaan. Oniittelut siitä. Ja tsemppiä djlordillekin, että pääsee taas ohittamaan adz:an.

Vierailija

Minulla ei ole tavoitetta. Yleensä kirjoitan n.10-15 viestiä päivässä, tai niin paljon kuin hyviä keskusteluja mihin voin vastata (en lähetä sellaisia "en tiiä" kommentteja) riittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat