RE:Taikaviitta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Taikaviitta sinun mielestä hyvä? entä hänen aseet? minusta hyvät

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Minä olen eri mieltä. Minä en välitä ollenkaan Taikaviitasta. Suoraan sanoen se on mun inhokkihahmo. Tavallinen Aku on paljon parempi, kuin se Taikaviitta. Oikeastihan Taikaviitta on Aku, mutta mielestäni liian viekas. Haluaisin, että Taikaviittakin tunaroisi joskus kuten tavallinenkin Aku. Kyllä Taikaviittakin saa voittaa, mutta siihen tarvittaisiin paremmat välineet. Pomppusaappaita voisi vähän parannella. Niissä voisi olla mekaaninen käsi, joka nappaisi rosvon kiinni ilmasta. UHKApilleri on taas mainio keksintö. Unikaasusuihkekin on ihan hyvä väline.

Kyllähän Aku ihan omana itsenäänkin on joskus ovela ja sankarillinen.

Ja kyllä Taikaviittakin joskus tunaroi.

Vierailija

reizen kirjoitti:Taikaviitta on hyvä, on hieno asia, että Akusta on otettu esiin se sankaripuolikin.

oon samaa mieltä

Vierailija

Taikaviitta on tosi hyvä!!!

Hänellä on niin paljon aseita että voisi jakaa kaikki koko Ankkalinnalaisille.

Arvosana hahmolle on 10+.

Tämä kuuluisi hahmojen foorumiin.

Vierailija

Taikaviitta oli aivan loistava hahmo silloin ihan alkuun Aku Taikaviitta -taskarissa ja muutamissa sitä seuranneissa taskukirjoissa (Taikaviitta taas vauhdissa, Taikaviitta saa vastustajan yms). Joskus vuosien mittaan muidenkin piirtäjien (kukas se alkuperäinen nyt olikaan?) työntäessä kynänsä soppaan hahmosta meni vähän maku. Aku Taikaviitta on ehdottomasti kaikkien aikojen suosikkitaskareitani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat