Keskustelu pitempään asti auki kesällä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestä keskusteluihin saisi kommentoida pitempään kesä iltoina, koska kesä iltoina ei aina ole tekemistä. minun mielestä olisi hyvä jos saisi kommentoida 1-2h myöhempään

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Luultavasti niitä jotka vastustavat aukiolijen pidentämistä, niin tuskin oilisi mitään sitä vastaan että keskustelu aukioloja pidennettäisiin, että ne jotka haluavat keskustella pidempään, niin saavat.

Vierailija

manui kirjoitti:minun mielestä keskusteluihin saisi kommentoida pitempään kesä iltoina, koska kesä iltoina ei aina ole tekemistä. minun mielestä olisi hyvä jos saisi kommentoida 1-2h myöhempään

kiva idea!

Vierailija

niin mutta en voi valvoa yhtä myöhään normaalisti kuin kesällä koska normaalisti on koulua seuraavana päivänä ja kesällä ei nukuta

Vierailija

Keskustelun pitäisi joka tapauksessa olla myöhempään auki. Kesällähän on kaupatkin auki myös sunnuntaisin.

Vierailija

No joo, olisihan se hyvä, koska päivällä on muutakin tekemistä kuin istua koneen vieressä kirjoittelemassa viestejä aku ankan nettisivuille. Kesäni aion viettää mahdollisimman paljon olemalla ulkona! Illalla sitten voisi taas tänne tullakkin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

manui kirjoitti:niin mutta en voi valvoa yhtä myöhään normaalisti kuin kesällä koska normaalisti on koulua seuraavana päivänä ja kesällä ei nukuta

Minä ainakin valvon kesällä yhtä pitkään kuin tavallisestikin enkä näe tarvetta keskustelujen aukioloajan pidentämiseen.

Vierailija

Albus kirjoitti:No joo, olisihan se hyvä, koska päivällä on muutakin tekemistä kuin istua koneen vieressä kirjoittelemassa viestejä aku ankan nettisivuille. Kesäni aion viettää mahdollisimman paljon olemalla ulkona! Illalla sitten voisi taas tänne tullakkin.

niin sitä itsekkin jattelin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat