Mitä ihmettä?

Vierailija

Viesti osan alla mihin kirjoitetaan viesti niin on tullut jotain asetuksia.

Kommentit (14)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djlordi kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Viesti osan alla mihin kirjoitetaan viesti niin on tullut jotain asetuksia.

Mullakin oli niin kerran. Kynsilaukka2, kyllä mäkin sain ekan kuukauden aikana 1000 viestiä kirjoitettua.

Sinäkin sait. Montako päivää meni? Minulla 25.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Joskus semmoinen näkyy siinä. Pieniä bugeja vaan. Eilen tai toissapäivänä minullakin näkyi sellainen ja näpelöin vähän niitä asetuksia. Mitään vaikutuksia ei ole tullut.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Onnittelen jo etuajassa sinua Salwerist/ 1000 viestin kunniaksi, koska lähden ulos.

Kiitos, kiitos. Enää muutama viesti niin tonnit paukkuu.

No eiku vaa kirjottelemaan!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Onnittelen jo etuajassa sinua Salwerist/ 1000 viestin kunniaksi, koska lähden ulos.

Kiitos, kiitos. Enää muutama viesti niin tonnit paukkuu.

Mä en edelleenkään tajua, että miten olet saanut jo tuhat viestiä alle kuukaudessa!!! En muuten ole nähnut niitä teidän "keskustelubugeja".

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac ducky kirjoitti:Viesti osan alla mihin kirjoitetaan viesti niin on tullut jotain asetuksia.

Mullakin oli niin kerran. Kynsilaukka2, kyllä mäkin sain ekan kuukauden aikana 1000 viestiä kirjoitettua.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Sinäkin sait. Montako päivää meni? Minulla 25.

Tais mennä 29.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat