mitä tavaroita haluaisit,että tulisi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin? mitä tavaroita haluaisit että akusta tulisi? mä haluaisin että tulis akun tuhatsivuiset tuplat , eli tuhat sivuisia kirjoja mikä ilmestyis 3 kuukaudes ain tai 6 kuukaudes.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Joo,pienemmät hinnat ois tosi jees,mut mä en haluais että akkarissa julkaistaan toivesarjoja,koska mulla on ne akkarit missä ne toivesarjat on jo...Eli oon lukenut ne jo..Tilaan akkaria,että saisin lukea ennen julkaisemattomia tarinoita..Ja ne ketkä haluaa niitä vanhoja sarjoja,voi mennä ostamaan vanhoja akuja divareista,tai sitten voi ostaa kaikki näköispainokset!

Ja en nyt tiiä onko tää tavaraa,mut haluisin,et niitä oranssia aku paitoja tulis lisää...(se ei kyl oo mikää uus juttu)

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Se olisi kiva, että akkarissa olisi normaalisti 52 sivua, ja olisi 100 sivun erikoisnumeroita/spesiaaleja.

akun satasivuset on jo keksitty! ja niitä on jo tuotettu yli 10 numeroo! ookko tiennyt?!

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Joo,pienemmät hinnat ois tosi jees,mut mä en haluais että akkarissa julkaistaan toivesarjoja,koska mulla on ne akkarit missä ne toivesarjat on jo...Eli oon lukenut ne jo..Tilaan akkaria,että saisin lukea ennen julkaisemattomia tarinoita..Ja ne ketkä haluaa niitä vanhoja sarjoja,voi mennä ostamaan vanhoja akuja divareista,tai sitten voi ostaa kaikki näköispainokset!

Ja en nyt tiiä onko tää tavaraa,mut haluisin,et niitä oranssia aku paitoja tulis lisää...(se ei kyl oo mikää uus juttu)

Kyllä paidat jo voi olla sitä tavaraa, en tiennykkään et oranssit paidat ois loppu? Onneks mul on yks, onki yllättävän hyvä!

Vierailija

Kävin kattoo ankkalinnan kaupas,mut siel ei ollu muita paitoi ku niitä uusia t-paitoi, ja sellasen oon jo tilannut..Voiko niitä paitoja sitten vielä tilata sillä vanhalla kupongilla?????

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

arttu49 kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:Se olisi kiva, että akkarissa olisi normaalisti 52 sivua, ja olisi 100 sivun erikoisnumeroita/spesiaaleja.

akun satasivuset on jo keksitty! ja niitä on jo tuotettu yli 10 numeroo! ookko tiennyt?!

No voi vitsi! Kyllähän mä satasivuset tiiän ku mulla on ne kaikki. Ne tosin on albumeita.

Vierailija

Aku-aiheinen postimerkkikansio, jonka kannessa olisi minun kansikuvaehdotukseni, eli Aku on tutkimassa postimerkkikokoelmaansa ja Hupu ryntää huoneeseen ja paiskaa oven niin kovaa, että Akun postimerkit lentävät taivaan tuuliin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat