Aku satu!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...kiltti ja todella onnekas!...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Siis tehdään satu akusta. Minä aloitan. Olipa kerran Ankka jonka nimi oli Aku. Hän oli...Näitä satuja/tarinoita on jo aivan liikaa joten voisiko olla mahdollista, että näitä ei enää tehtäisi....kiltti ja todella onnekas!....kiivasluonteinen,ja hänellä oli kolme sukulaispoikaa. Sukulaispoikien nimet olivat... pretty-roxi kirjoitti:...kiltti ja todella onnekas!...

...Hänestä tämä aihe oli turha...Kumpi on parempi minun jatko vai pretty-roxin saat päättää pretty-rox en ehkä kirjoittanut nimeä oikeinTarinoita taitaa olla jo tehty ihan tarpeeksi..Sorry vaan taas tarinä ?

Vierailija

( tää ei kuulu satuun)No ne jotka haluu kirjottaa tänne nii kirjottakaa!! mutt mä taidan jättää tän aiheen!

Vierailija

Okei okei!!! tää menee ihan pilalle, he, jatketaan siitä kun AnkkaRock sanoi ...kiivasluonteinen,ja hänellä oli kolme sukulaispoikaa, Sukulaispoikien nimet olivat...

... Seppo, Teppo ja Kekko. Heillä oli 3 tyttöystävää joitten nimet olivat Elli, Relli ja Melli...

Vierailija

HEI HALOO PRETTY-ROXI HALUSI VAIN TEHDÄ TARINAN JA TE ALOITTE SOTKEMAAN TÄTÄ JOTKUT PITÄVÄT TARINOISTA JA JOS ETTE ITSE PIDÄ NIIN ÄLKÄÄ KIINNITTÄKÖ HUOMIOTANNE TÄHÄN VAAN OLKAA JOSSAIN MUUALLA ARVATKAA VAAN ONKO SE PRETTY-ROXIN MIELESTÄ KIVAA KUN TULETTE SOTKEMAAN KAIKEN JA ALOITETAAN TÄMÄ NYT ALUSTA!!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat