JUMBO 14

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Toivottavasti kukaan ei ole ehtinyt vielä tehdä tällaista keskustelua..

Muttahhh; Meinaatteko ostaa uusimman Jumbon,joka ilmestyy ensi viikolla?Ja kuuluuko Jumbo kesäänne?;)

Mun kesään ainakin kuuluu,vaikkei Jumbo mikään mun lempijulkaisu kyllä ole..

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Multa puuttuu vain jumbot 4,5 ja 6.Muut mulla on,eli ostan tämän uusimman myös,vaikka kallis onkin,mutta saattaahan olla, että löydän sen jostain divarista halvemmalla.. :D

Vierailija

Aion ostaa, kun se ilmestyy, sillä Jumbo kuuluu mun kesään, vaikka siinä on välillä joitain vähän huonompiakin sarjoja, mutta ketään tai mikään ei ole täydellinen.

Vierailija

En taida ostaa.Ne ovat liian kalliita. Samalla hinnalla ja vähän halvemmalla saa tuplataskarin. Ja siinä on enemmän luettavaa. Tai jos hyvin löytää nii saa kirpparilta 4-9 taskarii sillä hinnalla.

Vierailija

Jumbossa on liikaa jo ennen julkaistuja sarjoja mielestäni...Siksi se ei ole mikään paras julkaisu..Jumbon edelle menevät ainakin: '

-Aku Ankka

-taskukirja

-taskarin teemanumero

-satasivuiset

-Roope-setä

-aikakone

Vierailija

-Meinaatteko ostaa uusimman Jumbon? -kyllä! -kuuluuko Jumbo kesäänne? -kyllä! -Jumbo mikään mun lempijulkaisu kyllä ole -ei olekaan!

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Jumbossa on liikaa jo ennen julkaistuja sarjoja mielestäni...Siksi se ei ole mikään paras julkaisu..Jumbon edelle menevät ainakin: '

-Aku Ankka

-taskukirja

-taskarin teemanumero

-satasivuiset

-Roope-setä

-aikakone

Ja minitaskarit.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Duke Duck kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Tuskinpa ostan. Jumbot ovat turkasen kalliita.

Jos JUMBOT on sun mielestä kalliita niin mitä kovakantiset sitten on? Ne maksaa helposti ainakin 30 €.

Kovakantiset ovat äärettömän kalliita.

Vierailija

"Jumbossa on liikaa jo ennen julkaistuja sarjoja" (lainaus) ..mutta tässä ote uutisista:

416-sivuiseen kirjaan mahtuu mukaan mittava valikoima vanhoja klassikoita ja aiemmin julkaisemattomia tarinoita. Akun, Mikin, Roopen, ankanpoikien sekä muiden tuttujen ankkalinnalaisten lisäksi kirjassa seikkailee myös harvemmin tavattuja hahmoja, kuten Basil Hiiri ja Veli Kani.

Itse en pidä Basilista enkä Veli Kanista, luen kyllä jos eteen sattuu, ihan hyvä että on niitä aiemmin julkaisemattomiakin ja sivujakin on oikeen jumbomaisesti!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat