VAPAA KESKUSTELU

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

siis keskustellaan mistä vaan disneyn liittyvästä asiasta(!)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Ärsyttää. Tänään on keskiviikko, mutta en voi lukea uusinta Aku Ankkaa, kun se ei ole vielä tullut!!! :@ Hesarikin tuli jo, se on jo haettu, mutta Aku Ankkaa ei näy eikä kuulu! :@

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:Ärsyttää. Tänään on keskiviikko, mutta en voi lukea uusinta Aku Ankkaa, kun se ei ole vielä tullut!!! :@ Hesarikin tuli jo, se on jo haettu, mutta Aku Ankkaa ei näy eikä kuulu! :@

Joo eilen piti tulla uusin Aku mutteipa tullut, saa nähdä tuleeko tänään..mrrr :@

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:Ärsyttävää, ku mulla sekos sivut(taas). En pääse keskusteluetusivulle kun siihen tulee "järjestelmävirhe", juttu.

Minä pääsin jokaiseen aiheeseen pikku konsteilla.

Se taisi olla hiljainen hetki kun Aku Ankan ex-toimitusjohtaja Markku Kivekäs poistui autuaimmille akumaille, koko illan oli järjestelmävirhettä keskutelussa.

KÄÄK! Häpäisinkö minä Markku Kivekkään rauhaa keskustelemalla täällä järjestelmävirheen aikaan illalla ja aamulla.

Niin se keskustelufoorumi näytti kokojan järjestelmävirhettä, mutta kyl mäkin kommentoin jotain kun pääsi nimimerkin kautta johki aiheeseen.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:Ärsyttää. Tänään on keskiviikko, mutta en voi lukea uusinta Aku Ankkaa, kun se ei ole vielä tullut!!! :@ Hesarikin tuli jo, se on jo haettu, mutta Aku Ankkaa ei näy eikä kuulu! :@

Joo eilen piti tulla uusin Aku mutteipa tullut, saa nähdä tuleeko tänään..mrrr :@

Ropsuakaan ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut vaikka on jo neljäs päivä.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:Ärsyttävää, ku mulla sekos sivut(taas). En pääse keskusteluetusivulle kun siihen tulee "järjestelmävirhe", juttu.

Se taisi olla hiljainen hetki kun Aku Ankan ex-toimitusjohtaja Markku Kivekäs poistui autuaimmille akumaille, koko illan oli järjestelmävirhettä keskutelussa.

KÄÄK! Häpäisinkö minä Markku Kivekkään rauhaa keskustelemalla täällä järjestelmävirheen aikaan illalla ja aamulla.

Niin se keskustelufoorumi näytti kokojan järjestelmävirhettä, mutta kyl mäkin kommentoin jotain kun pääsi nimimerkin kautta johki aiheeseen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin on ärsyttävää kun se tulee.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

Minä pääsin jokaiseen aiheeseen pikku konsteilla.

Häh? Miksei tuohon mennyt sitä mitä äsken siihen kirjoitin. No, kirjoitan sen sitten uudestaan. Minä pääsin käsiksi joka ikiseen aiheeseen joka täällä on pikku konsteilla.

Vierailija

adz kirjoitti:

lego ankka kirjoitti:Kukahan seuraava Ankantekijät sarjan piirtäjä on?

Arvauksia..Toivomuksia...

Oisko Don Rosa hyvä?..

Oishan se hyvä jos Don Rosaa, mut ku se on: Milton & Jippes - Lannistumaton laivuri!

Siis Freddy Milton ja Daan Jippes vai?

Vierailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat