Suomen harvinaisimmat Aku Ankka kirjat ja lehdet

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tässä on pari harvinaista Aku Ankka kirjaa ja lehteä: Ensimmäinen Aku Ankka lehti.(eka painos) Ensimmäinen taskukirja (eka painos) (ei kovin arvokas mutta harvinaisuus kuitenkin) Vuoden 1951-1960 lehdet on aika arvokkaita. Aku Ankka lehti 11c 1954 Vahva jussi (on aika arvokas. Ankkalinnan sarjan kaikki kirjat ekoina painoksina. Roope setä lehti (eka painos) (ei sekään ole kovin arvokas mutta kuitenkin harvinaisimpia Kaikki joulumantelit. Don Rosan nahkakantiset Carl Barksin juhlasarjat. Onneksi olkoon Aku Ankka. Kaikki alkuperäiset lehdet joissa on hahmojen ensiesiintymisiä. Me Tupu Hupu ja Lupu (eka painos) Minä Mikki Hiiri (eka painos) Minä Aku Ankka (eka painos) Ensimmäiset jouluparaatit.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Meillä on minä aku ankka, minä Roope-setä, minä mikki hiiri ja minä hessu (ja kaiiki ekana pinoksena)!!!! Ainoastaan minä, hessu on huonokuntoinen( selkämys on irronnut:()

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Meillä on minä aku ankka, minä Roope-setä, minä mikki hiiri ja minä hessu (ja kaikki ekana painoksena)!!!! Ainoastaan minä, hessu on huonokuntoinen( selkämys on irronnut:()

tuli aika paljon kirjoitusvirheitä!

Vierailija

En omista mutta omistan vuoden 1955 näköispainoksen mihin kuuluu lisäks ainaki Leirielämää ja Jouluparaati :)

Vierailija

Suomen harvinaisin ankkajulkaisu on Aku Ankka 9B/1952 (Lumikki ja seitsemän kääpiötä),

sitten sen jälkeen tulevat Aku Ankka 1/1951 ja Aku Ankan Davy Crocket numero ja sitten kaikki -50-luvun jouluparaatit!

Ja tietysti piirtäjien nimmaroimat kirjat ovat harvinaisia!

Vierailija

Mulla on noista luetelluista: eka taskari,eka roope,eka joulumanteli,Rosan kovakantisia,Barksin juhlasarjoja,-50- ja -60-luvun lehtiä paljon!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat