Järjestelmävirhe keskustelu osion etusivulla

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Ärsyttääkö teitä kun järjestelmävirhe on juuri pahimmassa paikassa missä se voi olla eli keskustelujen etusivulla? Minua ainkain ärsyttää. Tälläkin hetkellä se riehuu siellä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

siru 05 kirjoitti:Mul oli se eilen ja johon keskusteluihin en pysty kirjoittaa ku se estää sen.

Siis johonki ei johon.

Vierailija

Se oli eilisiltana ja sit piti mennä vaan profiilien kautta jos halus keskustella. Ihan aamusta mä en ollu täällä ku katoin Serranon perheen ja Summerin joten sitä aamuista mä en oo ollu kokemassa. Täällä keskustelupalstoilla on ollu joskus ennenki järjestelmävirhe tällä samalla tavalla, et koko palsta on piilossa järestelmävirheen takia. Ärsyttäviä noi järjestelmävirheet!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

MacPeruna kirjoitti:Se oli eilisiltana ja sit piti mennä vaan profiilien kautta jos halus keskustella. Ihan aamusta mä en ollu täällä ku katoin Serranon perheen ja Summerin joten sitä aamuista mä en oo ollu kokemassa. Täällä keskustelupalstoilla on ollu joskus ennenki järjestelmävirhe tällä samalla tavalla, et koko palsta on piilossa järestelmävirheen takia. Ärsyttäviä noi järjestelmävirheet!

Profiilien kautta keskustelu ei ole ainoa tapa. Esim. minä tein niin, että näpyttelin tuohon www.akuankka.fi/keskustelu/foorumi. Silloin se meni tyhjälle nimettömälle foorumille josta voi valita olemassa olevan foorumin ja päästä käsiksi joka ikiseen keskusteluun joka täällä on.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kynsilaukka2 kirjoitti:Oli eilisillan ja koko aamun! Hyvä, että se on korjattu! Onneksi keskusteluista toiseen pystyi siirtymään muitten ankkaproffien kautta.

Joo profiilien kautta aina pystyy siirtymään, mutta sais kyllä toimia nää sivut aina.

Vierailija

Minulle tuli se eilen illalla, ja tänä aamuna, mutta kun menin ensin ankkaprofiilini kautta, niin sen jälkeen sitä virhettä ei ole tullut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat