Ylävirran yritys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedän kyllä, että tällainen keskustelu on jo, mutta se on hukkunut jonnekkin tuonne niin moniin aiheisiin. Pyydän anteeksi häneltä, joka teki tämän keskustelun minua ennen, mutta en enää löytänyt sitä mistään. Siksi päätin tehdä tästä aiheesta uuden keskustelun jotta voisimme puhua kenties parhaista tarinoista mitä Aku Ankassa on: Ylävirran yritys. Tulkaa tänne keskustelemaan kaikki jotka pitävät kyseisistä tarinoista. Jutelkaa mitä vain aiheeseen liittyen.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mä pidän,koska pidän urheilusta,mun mielestä lehteen vois tulla lisää Ylävirran Yritys -sarjoja,niitä ei ole pitkään aikaan ollut..

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Minä pidän, mutta olen nähnyt vain jotain viisu ylävirran yritys-tarinoita.

Anteeksi, siis VIISI.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:

kynsilaukka2 kirjoitti:Minä pidän, mutta olen nähnyt vain jotain viisu ylävirran yritys-tarinoita.

Anteeksi, siis VIISI.

Kyllä niitä enemmänkin on. Mitkä viisi olet nähnyt?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Tiedotus YY-faneille. Tällä viikolla julkaistavassa albumissa Kanuunakuti on luvassa yksi YY-tarina. Sitä siis ostamaan.

Eikös siinä oo kaks yritys-tarinaa? Ainakin mun mielestä on...

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Mä pidän,koska pidän urheilusta,mun mielestä lehteen vois tulla lisää Ylävirran Yritys -sarjoja,niitä ei ole pitkään aikaan ollut..

Samaa mieltä! Toivottvasti tulee aina kun on jokkut arvokisat... Vaikka sais niitä mun puolesta tulla joka kesä ja vaikka talvellakin...

Vierailija

Olis kiva jos tehtäis sellanen jatkotarina jossa olis joku futisturnaus ja YY menis siihen pelaan. Sit olis aina yks matsi yhdes lehdes...

Vai mitä mieltä ootte?

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

-Katajasydän- kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Tiedotus YY-faneille. Tällä viikolla julkaistavassa albumissa Kanuunakuti on luvassa yksi YY-tarina. Sitä siis ostamaan.

Eikös siinä oo kaks yritys-tarinaa? Ainakin mun mielestä on...

Kävin tarkistamassa ja kaksihan siellä oli tuloillaan. Kun kerran katsoo, ei välttämättä huomaa kaikkia.

Vierailija

Ylävirran yritys -jutut ovat viime vuosien Akujen ehdottomasti parhaita paloja. Uusi hyvä konsepti, eikä vanhojen juttujen väljähtänyttä lämmittelyä, miltä viime vuosien Taikaviitta-jutut ovat minusta pahasti tuntuneet.

Tuo edellä ehdotettu jatkotarina voisi toimia hyvin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat