äskeinen Aku satu...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...jonka pretty-roxi yritti tehdä niin se vain tultiin sotkemaan ei se ole kivaa kaikki jotka niin teki niin ilmoitin heistä se ei tosiaankaan ole kivaa! ja toivottavasti jos pretty-roxi uuden haluaa tehdä niin että sitä ei sotkettaisi!

Kommentit (13)

Vierailija

susanna.tikka kirjoitti:häh? en tajuu.

käy katsomassa tuossa alempana olevaa keskustelua niin huomaat mistä on kyse.

Vierailija

Mielestäni niitä tarinoita on ihan tarpeeksi, mutta siinä olet oikeassa että haukkuminen ei varmasti tunnu kivalta. (Olen sen itsekkin kokenut).

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Mielestäni niitä tarinoita on ihan tarpeeksi, mutta siinä olet oikeassa että haukkuminen ei varmasti tunnu kivalta. (Olen sen itsekkin kokenut).

no onhan niitä monta mutta haukkuminen ei tosiaankaan ole kivaa! (on sitä mullekin tehty ja silloin joku on aina tukenut minua jatkamaan kuten yritin tukea pretty-roxia

Vierailija

Kaikki ovat oikeassa, niitä on tosissaan vähän liikaa. Mutta asia on eri jos aletaan haukkua ja pilaamaan keskusteluja.

Vierailija

Jaa mitä siel sit oli? Mut mikä on tään aiheen tarkotus?

Päivitellä Pretty-Roxin huonoo tuurii vai mitä.

Aloitetaan mieluummin ihka uusi satu jos vaikka Pretty-roxinkin tulisi mukaan.

Vierailija

niin miksiköhän pretty-rox ei käy katsomassa tätä keskustelua? luulempa että suruissaan lähti koko sivustolta:( mutta nyt ne turhat viestit on poistettu siitä keskustelusta.

Vierailija

adz kirjoitti:Jaa mitä siel sit oli? Mut mikä on tään aiheen tarkotus?

Päivitellä Pretty-Roxin huonoo tuurii vai mitä.

Aloitetaan mieluummin ihka uusi satu jos vaikka Pretty-roxinkin tulisi mukaan.

joo tosi hyvä idea mä teenkin sen heti

Vierailija

siis onks joku menny haukkuu jotain? aika törkeetä. mut jos ei tykkää niistä tarinoista niin vois mennä muualle ja antaa olla.

Vierailija

toropla kirjoitti:siis onks joku menny haukkuu jotain? aika törkeetä. mut jos ei tykkää niistä tarinoista niin vois mennä muualle ja antaa olla.

totta puhut. mutta en kerro (eräästä syystä) ketkä haukkuivat mutta sen voin kertoa että pretty-roxi poloa on menty haukkumaan ja pilkkaamaan harmillista:(

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat